Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

30 literes ATL Saver Cell 30 literes Nuke Performance ATL CFC egységgel

874.390 Ft
Menny.:db
Saját raktáron : (Szállítás 1-2 munkanap) Elfogyott
Külső raktáron : (Szállítás 5-7 munkanap) Elfogyott
Várható szállítás: 2025. május 01.
Cikkszám: NP-150-08-304

Leírás

Az ATL Saver Cells könnyűszerkezetes FIA FT3 -1999 jóváhagyott üzemanyagcellák az összes jelentős verseny- és motorsport szövetség számára.

A jól ismert Saver Cells, amely egy egyedülálló, kemény műanyag ötvözetből készül, a Nuke Performance CFC Unit - drop-in üzemanyagszivattyú függesztővel kombinálva, integrált túlfolyótartály funkcióval. Biztonságos és egyszerű, ez az optimális "minden az egyben" megoldás minden motorsport alkalmazáshoz.



  • FIA FT3-1999 jóváhagyott üzemanyagcella

  • Több méretben kapható, minden igényre

  • Integrált 2 literes üzemanyag túlfolyótartály funkció

  • Teljes habszivacs terelőelem benzin és E85 üzemanyaghoz

  • Egy vagy két nagynyomású üzemanyagszivattyúhoz illeszkedik

  • Új, nagy profilú CFC egység, amely minden ATL üzemanyagcellához illeszkedik

  • Alacsony profilú üzemanyagtöltő kupak beépített átcsapó szeleppel

  • AN-10 ORB kimenet / AN-8 ORB visszatérés



Az ATL Saver Cells alkalmas karburátoros üzemanyagrendszerekhez, és a Nuke Performance integrált, nagy profilú CFC egységével, amely kiküszöböli a külső túlfolyótartály szükségességét, amelyre egyébként szükség van üzemanyagcella működtetése esetén, tökéletesen használható befecskendezéses rendszerekhez. Válogatásunkban szereplő takarékos cellák sárga habbal vannak ellátva a benzinhez és az E85-höz.

Integrált 2 literes túlfeszültségtartály, tuskóból készült üzemanyagszivattyú akasztó 1-2 üzemanyagszivattyúhoz.

A cellákat az új Nuke Performance magas profilú CFC egységgel szállítjuk töltőlap csereként. Az új, magas profilú CFC Unit tökéletes megoldás egy egyszerűsített, nagy teljesítményű üzemanyagrendszerhez, ahol a biztonság a legfontosabb. Ez a beállítás kiküszöböli a helyigényes külső túlfolyótartály szükségességét. Mivel az összes szükséges üzemanyagszivattyú magában az üzemanyagcellában van felszerelve, csak erre van szüksége. Ez felszabadítja a helyet és a súlyt, és növeli a biztonságot, mivel kevesebb üzemanyagvezeték-szerelvényre van szükség, és nincs külső üzemanyagszivattyú.



Belső nagynyomású üzemanyagszivattyúk, 200 - 2000 LE közötti igény esetén.

Az ATL üzemanyagcellák az egyedülálló Nuke Performance CFC egységgel kerülnek szállításra, amely beépített üzemanyag túlfolyótartály funkcióval rendelkezik, és egy vagy két nagynyomású üzemanyagszivattyúval szerelhető fel a Deatschwerks, AEM, Ti Automotive, Walbro, Bosch, Fuelab, Aeromotive és még sok más cégtől. Illeszkedik az összes elterjedt 39 mm-es üzemanyagszivattyúhoz, valamint a nagyobb Deatschwerks DW400, Walbro GST450/520, Bosch BR540 és Aeromotive Stealth 450 szivattyúkhoz. Ez a megoldás készen áll arra, hogy egyenletes üzemanyag-áramlást biztosítson a 200-2000 lóerő közötti igényekhez, üzemanyag-éhség nélkül, még igényes vezetési körülmények között is, a belső túlfolyótartály és a tartályon belüli habterelőnek köszönhetően.

A Nuke Performance nagy profilú Competition Fuel Cell Unit a legtöbb elterjedt üzemanyagszivattyúhoz illeszkedik. A Nuke Performance üzemanyagszivattyú-szerelőkészletekkel együtt még soha nem volt ilyen egyszerű egy nagyteljesítményű üzemanyagrendszer beállítása.



Hogyan szereljük fel az üzemanyagszivattyúkat az ATL Saver cellába és a túlfolyótartályba?

Az üzemanyagcellába szerelt egyetlen üzemanyagszivattyú felszedő üzemanyagszivattyúként funkcionál, amely biztosítja, hogy a túlméretezett 2 literes (0,53 gallon) lökettérfogati tartályban lévő nagynyomású üzemanyagszivattyúknak mindig elegendő üzemanyag álljon rendelkezésre, hogy maximalizálja az üzemanyagáramlást, és minimalizálja az éhezés kockázatát, amely komolyan károsíthatja a motort. További információkért tekintse meg a termék kézikönyvét. A nagy profilú kiadású CFC egységet mindennel együtt szállítjuk, ami az Ön által kiválasztott üzemanyagszivattyúk beszereléséhez szükséges, de az optimális működés érdekében javasoljuk az üzemanyagszivattyú-szerelőkészletek egyikének hozzáadását. Az összes üzemanyagszivattyú minden körülmények között biztonságosan rögzíthető a tuskóból készült üzemanyagszivattyú-konzoloknak köszönhetően.



Minden típusú motorsport felhasználásra és széles variációban készültek

A Nuke Performance Competition üzemanyagcellás egység új, magas profilú kiadása AN-10 ORB kivezetéshez és AN-8 ORB visszatérő bemenethez készen áll, és széles méretválasztékban áll rendelkezésre. A túlméretezett, nagy átfolyású AN-10 ORB kimenet használata egyetlen üzemanyagvezetékben egyesíti a belső üzemanyagszivattyúkat, és minimalizálja a külső berendezések, tömlők és szerelvények szükségességét. A mellékelt, átfordulással védett légtelenítő szerelvény AN-6 (3/4 UNF), és szükség esetén AN-6-ról AN-10-re cserélhető. Az AN-6, AN-8, AN-10 és AN-12 kimeneti és visszatérő AN-6, AN-8, AN-10 és AN-12 szerelvények tartozékként külön kaphatók.

Kimeneti szerelvények :

AN-10 ORB AN-6 hímre Cikkszám: 700-04-108

AN-10 ORB AN-8 hímivarúhoz Cikkszám: 700-04-109

AN-10 ORB AN-10 hímivarúhoz Cikkszám: 700-04-110

AN-10 ORB AN-12 hímivarúhoz Cikkszám : 700-04-111

Visszatérő szerelvények :

AN-8 ORB AN-6 hímre alkatrész # : 700-04-104

AN-8 ORB AN-8 hímre alkatrész # : 700-04-105

AN-8 ORB AN-10 hímre alkatrész # : 700-04-106

AN-8 ORB AN-12 hímivarúhoz Cikkszám : 700-04-107



Teljes habszivacs terelőelem a megfizethető FIA által jóváhagyott üzemanyagcellában.

Az ATL saver cellák FIA FT3-1999 jóváhagyással rendelkeznek a világ összes jelentős motorsportjában, de ha az FIA vagy FT3 motorsporton belül használják, akkor az alumínium tartályban kell burkolni. A megrendelés leadásakor válassza ki, hogy a konténert hozzá kívánja-e adni a megrendeléséhez. Nem ajánlott saját konténert építeni az ATL-vel való konzultáció nélkül, mivel a méretezési problémák érvényteleníthetik a garanciát.

ATL 30 literes konténer Cikkszám: 150-SA-AA-041

ATL 40 literes konténer Cikkszám: 150-SA-AA-051

ATL 45 literes konténer Cikkszám: 150-SA-AA-061

ATL 60 literes tartály Cikkszám: 150-SA-AA-071

ATL tartály 80 literes Cikkszám: 150-SA-AA-101



ATL Well Cell, az FIA által jóváhagyott üzemanyagcella, amely egyenesen a CFC egységgel felszerelt pótkeréktartóba illeszkedik.

A széria üzemanyagtartályról egy utángyártott, FIA által jóváhagyott üzemanyagcellára való váltás még soha nem volt ilyen egyszerű. A 45 literes ATL "kútcella" egyenesen a pótkeréktartóba illeszkedik, és a Nuke Performance CFC egységének ad otthont. Ehhez az üzemanyagcellához nem áll rendelkezésre alumínium tartály, de ha a széria rekeszt használja, akkor csak valamilyen fedelet kell hozzátennie, és már készen is van.



Hogyan működik a Nuke Performance Competition üzemanyagcella egység?

A CFC Unit üzemanyagszivattyú-felfüggesztőként működik, integrált túlfolyótartállyal motorsport alkalmazásokhoz, ahol a biztonság és a funkcionalitás a legfontosabb. Úgy tervezték, hogy közvetlenül egy szabványosított 24 csavaros mintázatú utángyártott üzemanyagcellára szerelhető legyen. A CFC Unit funkcióiról bővebb információért tekintse meg a funkcióit magyarázó Youtube-videónkat, vagy látogasson el a GYIK-útmutatónkba, amely többet tudhat meg a CFC Unitról.



Hogyan csatlakoztassuk az üzemanyagszivattyút az elektromos csatlakozókhoz és az üzemanyagvezetékekhez?

A Nuke Performance CFC Unit túlméretezett elektromos csatlakozókat használ, ez egy hibabiztos beállítás, nem kell aggódnia a csatlakozók túlterhelése miatt, ha nagy amperen üzemel. Az emelő üzemanyagszivattyúhoz két elektromos csatlakozóval, a nagynyomású üzemanyagszivattyúkhoz pedig összesen három csatlakozóval rendelkezik, így két lépésben vagy egyidejűleg is működtethet kettős üzemanyagszivattyú-berendezést, ha úgy kívánja. Az üzemanyagvezeték a mellékelt barb-csatlakozókhoz csatlakozik, de javasoljuk, hogy a kiválasztott üzemanyagszivattyúkhoz adjon hozzá egy üzemanyagszivattyú-szerelőkészletet, hogy az egyszerű karbantartás, a hibabiztos működés és a hosszú élettartam minden előnyét élvezhesse, még olyan alkoholos üzemanyagok, mint például az etanol használata esetén is.



Alacsony profilú üzemanyagtöltő kupak vagy távoli töltőnyak 50 mm-es üzemanyagtöltő tömlőhöz?

A CFC egységet alacsony profilú, beépített borulásvédelemmel ellátott töltőfedéllel szállítjuk. De azok számára, akik inkább a távoli töltést részesítik előnyben, kínálunk egy távoli töltőnyakat 50-52 mm-es üzemanyagtömlőhöz. Ez egyenesen a CFC egységbe illeszkedik, és a CFC egység alján elhelyezett integrált borulásgátlót használja. A távoli töltőnyak tartozékként kapható.

Távoli töltőnyak 50 mm-es üzemanyagtömlőhöz Cikkszám: 150-05-202



Válassza ki a megfelelő üzemanyagszint-jeladó egységet az Ön utángyártott üzemanyagcellájához

A legtöbb alkalmazáshoz pontos üzemanyagszint-jeladóra van szükség az optimális élmény eléréséhez. A Nuke Performance nagy profilú CFC egység a legtöbb gyakori üzemanyagszint-jeladóhoz illeszkedik, amelyek az 5 csavaros SAE mintát használják. A CFC egységet egy alacsony profilú és könnyű, blokkolólemezzel szállítjuk, amely könnyen cserélhető a választott üzemanyagszint-jeladóra. A CFC egységeket FLS-sel szállítjuk, a megrendelés leadásakor győződjön meg róla, hogy a megfelelő hosszúságot választotta ki. Az ATL üzemanyagcellákhoz adjon hozzá egy üzemanyagszint-jelzőt, és mi a megfelelő hosszúságú üzemanyagcellát szállítjuk.



Svédországban készült, a világ motorsportjának magas igényei alapján.

Világszerte működő motorsportcsapatokkal közösen kifejlesztve, a motorsportokban, például a time-attack, a drifting és a GT-versenyzés területén vált általánossá. A súlytakarékosság gyakran ugyanolyan fontos, mint a lóerő hajszolása, és több ügyfelünk esetében több mint 10 kg-os súlymegtakarítást tudtak elérni a kompakt és könnyű megoldásainkra való átállással. Az ATL Saver Cell üzemanyagcella a Nuke Performance nagyprofilú CFC egységével tökéletes kombinációban kerül forgalomba a klasszikus ATL ltd saver cellákkal és a Nuke Performance Competiton Fuel Cell egységével, amelyet Svédországban fejlesztettek ki, terveztek és gyártottak, a lehető legmagasabb minőségben, ugyanolyan védjegyeivel, mint a Nuke Performance motorsport könnyűszerkezetes termékcsaládjának összes többi alkatrészét. A Nuke Performance minőségét semmi sem pótolja!



Az ATL Saver Cell üzemanyagcellák CFC egységkészlet a következőket tartalmazza:

1 x ATL Saver Cell üzemanyagcella, válassza ki a méretet a rendelés leadásakor *

1 x Nuke Performance High-Profile Competition üzemanyagcella egység

1 x AN-10 (7/8 UNF) AN-10 csatlakozó AN-10 csatlakozóhüvelyes csatlakozóhoz

1 x AN-8 (3/4 UNF) és AN-8 hímivarú visszacsatlakozó szerelvény

1 x AN-8 (3/4 UNF) AN-6 hímivarú szellőző biztonsági szelephez

* Vegye figyelembe, hogy az opcionális alumíniumtartályt külön kell választani.



ATL Saver Cell specifikációi

30 literes takarékcellák Cikkszám: 150-08-304

Hosszúság 505 mm (19,88")

Mélység 305mm (12.00")

Magasság 223mm (8.78")

Súly N / A, beleértve az ATL CFC egységet

Üzemanyag-kapacitás 30 liter (7,92 gallon)

Tartály Cikkszám: 150-SA-AA-041

40 literes takarékos tárolócellák Cikkszám: 150-08-404

Hossz 602mm (23.70")

Mélység 314 mm (12,36")

Magasság 254mm (10.00")

Súly N/A, CFC egységgel együtt

Üzemanyag-kapacitás 40 liter (10,56 gallon)

Tartály Cikkszám: 150-SA-AA-051

45 literes takarékos tárolócellák Cikkszám: 150-08-454

Hossz 502 mm (19,76")

Mélység 437mm (17.20")

Magasság 234mm (9.21")

Súly N/Á, beleértve az ATL CFC egységet

Üzemanyag-kapacitás 45 liter (11,88 gallon)

Tartály Cikkszám: 150-SA-AA-061

45 literes "kútcellás" alkatrész # 150-08-554

Átmérő Ø 553mm (21.77")

Magasság 227mm (8.93")

Súly 9,2 kg (20,28 font), beleértve az ATL CFC egységet is.

Üzemanyag-kapacitás 45 liter (11,88 gallon)

Tartály Cikkszám Nincs rendelkezésre álló tartály

60 literes takarékos cella Cikkszám: 150-08-604

Hossz 602 mm (23.70")

Mélység 437mm (17.20")

Magasság 234mm (9.21")

Tömeg N.A., beleértve az ATL CFC egységet

Üzemanyag-kapacitás 60 liter (15,85 gallon)

Tartály Cikkszám: 150-SA-AA-071

80 literes takarékos cella Cikkszám: 150-08-804

Hossz 845 mm (33.27")

Mélység 435 mm (17,13")

Magasság 235mm (9.25")

Tömeg N/Á, beleértve az ATL CFC egységet

Üzemanyag-kapacitás 80 liter (21,13 gallon)

Tartály Cikkszám: 150-SA-AA-101



Telepítés előtt nincs szükség módosításra

A Nuke Performance CFC egység új, nagy profilú változata nem igényel módosításokat az üzemanyagcellán a beszerelés előtt.



Műszaki információk :

- Opcionális alumínium könnyűszerkezetes tartály.

- Felső lemez nélkül, a CFC egységhez készen szállítják.

- 24 csavaros 6x10"-os csavarozású töltőlap felszerelése.

- A Nuke Performance CFC egységgel együtt szállítjuk.

- FIA / FT3-1999 jóváhagyással.

- Biztonságos az E85-ös üzemanyaghoz, de tároláskor le kell engedni a vizet.

- A módosításokat a CFC egység beszerelése előtt kell elvégezni.

- Nem tartalmaz üzemanyagszivattyút.



A csomagban található :

1 x Nuke Performance CFC egység

1 x ATL Saver Cell



FIA tanúsítvány :

Az FIA tanúsítvánnyal rendelkező üzemanyagcellák élettartama 5 év, és további 2 évre, de legfeljebb a gyártástól számított 7 évre újratanúsíthatóak. Az üzemanyagcellákat vissza kell küldeni az ATL-nek az újratanúsításhoz.

Az FIA-előírásoknak való megfelelés érdekében a Saver-cellákat alumíniumtartályba kell beépíteni, kérjük, a futómű illeszkedésének ellenőrzésekor a tartály méreteit vegye figyelembe, ne pedig a Saver-cella méreteit.

Nem ajánlott, hogy az ügyfelek saját alumínium konténereket építsenek az ATL-lel való konzultáció nélkül, mivel a méretezési problémák érvényteleníthetik a garanciát.



A tartály módosítása a beépítés előtt :

A Nuke Performance CFC egység új, magas profilú változatával a beszerelés előtt nincs szükség az üzemanyagcella módosítására. Ha a CFC egység egyik alacsony profilú változatával rendelkezik, és azt saját ATL üzemanyagcellájába szeretné beépíteni, lépjen kapcsolatba velünk, és mi megadjuk a szükséges módosítási utasításokat.



Méretek :

30 literes üzemanyagcella :

Üzemanyagcella : Hosszúság : 505 mm / Szélesség : 305 mm / Magasság : 223 mm

Tartály : Hosszúság : 534 mm / Szélesség : 326 mm / Magasság : 240 mm



40 literes üzemanyagcella :

Üzemanyagcella : Hosszúság : 602 mm / Szélesség : 314 mm / Magasság : 254 mm

Tartály : Hosszúság : 638 mm / Szélesség : 337 mm / Magasság : 270 mm



45 literes üzemanyagcella :

Üzemanyagcella : Hosszúság : 502 mm / Szélesség : 437 mm / Magasság : 234 mm

Tartály : Hosszúság : 531 mm / Szélesség : 464 mm / Magasság : 250 mm



45 literes "Well cell" üzemanyagcella :

Üzemanyagcella : Szélesség : 553 mm / Magasság : 227 mm

Tartály : Ehhez a változathoz nem áll rendelkezésre tartály.



60 literes üzemanyagcella :

Üzemanyagcella : Hosszúság : 602 mm / Szélesség : 437 mm / Magasság : 234 mm

Tartály : Hosszúság : 633 mm / Szélesség : 461 mm / Magasság : 250 mm



80 literes üzemanyagcella :

Üzemanyagcella : Hosszúság : 845 mm / Szélesség : 435 mm / Magasság : 235 mm

Tartály : Hosszúság : 881 mm / Szélesség : 459 mm / Magasság : 250 mm



Üzemanyagszivattyúk :

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a Cella és a CFC egység készlet nem tartalmaz üzemanyagszivattyút. A megrendelés leadásakor választhat az üzemanyagszivattyúk közül. Látogasson el az egyes üzemanyagszivattyúkhoz az áramlással kapcsolatos további információkért és a becsült lóerőért. Ha további kérdései vannak az üzemanyagszivattyúk kiválasztásával kapcsolatban, a megrendelés leadása előtt lépjen kapcsolatba velünk.

Javasolt egyetlen emelőszivattyú:

1 x Ti Automotive / Walbro GST450

1 x Ti Automotive / Walbro GST520

1 x Deatschwerks DW300

1 x Deatschwerks DW400



Javasolt egy vagy két nagynyomású szivattyú: (a túlnyomás-tartályon belül)

1-2 x Ti Automotive / Walbro GST450

1-2 x Ti Automotive / Walbro GST520

1-2 x Deatschwerks DW300

1-2 x Deatschwerks DW400