Leírás
Az ATL Saver Cells könnyűszerkezetes FIA FT3 -1999 jóváhagyott üzemanyagcellák az összes jelentős verseny- és motorsport szövetség számára.
A jól ismert Saver Cells, amely egy egyedülálló, kemény műanyag ötvözetből készül, a Nuke Performance CFC Unit - drop-in üzemanyagszivattyú függesztővel kombinálva, integrált túlfolyótartály funkcióval. Biztonságos és egyszerű, ez az optimális "minden az egyben" megoldás minden motorsport alkalmazáshoz.
FIA FT3-1999 jóváhagyott üzemanyagcella
Több méretben kapható, minden igényre
Integrált 2 literes üzemanyag túlfolyótartály funkció
Teljes habszivacs terelőelem benzin és E85 üzemanyaghoz
Egy vagy két nagynyomású üzemanyagszivattyúhoz illeszkedik
Új, nagy profilú CFC egység, amely minden ATL üzemanyagcellához illeszkedik
Alacsony profilú üzemanyagtöltő kupak beépített átcsapó szeleppel
AN-10 ORB kimenet / AN-8 ORB visszatérés
Az ATL Saver Cells alkalmas karburátoros üzemanyagrendszerekhez, és a Nuke Performance integrált, nagy profilú CFC egységével, amely kiküszöböli a külső túlfolyótartály szükségességét, amelyre egyébként szükség van üzemanyagcella működtetése esetén, tökéletesen használható befecskendezéses rendszerekhez. Válogatásunkban szereplő takarékos cellák sárga habbal vannak ellátva a benzinhez és az E85-höz.
Integrált 2 literes túlfeszültségtartály, tuskóból készült üzemanyagszivattyú akasztó 1-2 üzemanyagszivattyúhoz.
A cellákat az új Nuke Performance magas profilú CFC egységgel szállítjuk töltőlap csereként. Az új, magas profilú CFC Unit tökéletes megoldás egy egyszerűsített, nagy teljesítményű üzemanyagrendszerhez, ahol a biztonság a legfontosabb. Ez a beállítás kiküszöböli a helyigényes külső túlfolyótartály szükségességét. Mivel az összes szükséges üzemanyagszivattyú magában az üzemanyagcellában van felszerelve, csak erre van szüksége. Ez felszabadítja a helyet és a súlyt, és növeli a biztonságot, mivel kevesebb üzemanyagvezeték-szerelvényre van szükség, és nincs külső üzemanyagszivattyú.
Belső nagynyomású üzemanyagszivattyúk, 200 - 2000 LE közötti igény esetén.
Az ATL üzemanyagcellák az egyedülálló Nuke Performance CFC egységgel kerülnek szállításra, amely beépített üzemanyag túlfolyótartály funkcióval rendelkezik, és egy vagy két nagynyomású üzemanyagszivattyúval szerelhető fel a Deatschwerks, AEM, Ti Automotive, Walbro, Bosch, Fuelab, Aeromotive és még sok más cégtől. Illeszkedik az összes elterjedt 39 mm-es üzemanyagszivattyúhoz, valamint a nagyobb Deatschwerks DW400, Walbro GST450/520, Bosch BR540 és Aeromotive Stealth 450 szivattyúkhoz. Ez a megoldás készen áll arra, hogy egyenletes üzemanyag-áramlást biztosítson a 200-2000 lóerő közötti igényekhez, üzemanyag-éhség nélkül, még igényes vezetési körülmények között is, a belső túlfolyótartály és a tartályon belüli habterelőnek köszönhetően.
A Nuke Performance nagy profilú Competition Fuel Cell Unit a legtöbb elterjedt üzemanyagszivattyúhoz illeszkedik. A Nuke Performance üzemanyagszivattyú-szerelőkészletekkel együtt még soha nem volt ilyen egyszerű egy nagyteljesítményű üzemanyagrendszer beállítása.
Hogyan szereljük fel az üzemanyagszivattyúkat az ATL Saver cellába és a túlfolyótartályba?
Az üzemanyagcellába szerelt egyetlen üzemanyagszivattyú felszedő üzemanyagszivattyúként funkcionál, amely biztosítja, hogy a túlméretezett 2 literes (0,53 gallon) lökettérfogati tartályban lévő nagynyomású üzemanyagszivattyúknak mindig elegendő üzemanyag álljon rendelkezésre, hogy maximalizálja az üzemanyagáramlást, és minimalizálja az éhezés kockázatát, amely komolyan károsíthatja a motort. További információkért tekintse meg a termék kézikönyvét. A nagy profilú kiadású CFC egységet mindennel együtt szállítjuk, ami az Ön által kiválasztott üzemanyagszivattyúk beszereléséhez szükséges, de az optimális működés érdekében javasoljuk az üzemanyagszivattyú-szerelőkészletek egyikének hozzáadását. Az összes üzemanyagszivattyú minden körülmények között biztonságosan rögzíthető a tuskóból készült üzemanyagszivattyú-konzoloknak köszönhetően.
Minden típusú motorsport felhasználásra és széles variációban készültek
A Nuke Performance Competition üzemanyagcellás egység új, magas profilú kiadása AN-10 ORB kivezetéshez és AN-8 ORB visszatérő bemenethez készen áll, és széles méretválasztékban áll rendelkezésre. A túlméretezett, nagy átfolyású AN-10 ORB kimenet használata egyetlen üzemanyagvezetékben egyesíti a belső üzemanyagszivattyúkat, és minimalizálja a külső berendezések, tömlők és szerelvények szükségességét. A mellékelt, átfordulással védett légtelenítő szerelvény AN-6 (3/4 UNF), és szükség esetén AN-6-ról AN-10-re cserélhető. Az AN-6, AN-8, AN-10 és AN-12 kimeneti és visszatérő AN-6, AN-8, AN-10 és AN-12 szerelvények tartozékként külön kaphatók.
Kimeneti szerelvények :
AN-10 ORB AN-6 hímre Cikkszám: 700-04-108
AN-10 ORB AN-8 hímivarúhoz Cikkszám: 700-04-109
AN-10 ORB AN-10 hímivarúhoz Cikkszám: 700-04-110
AN-10 ORB AN-12 hímivarúhoz Cikkszám : 700-04-111
Visszatérő szerelvények :
AN-8 ORB AN-6 hímre alkatrész # : 700-04-104
AN-8 ORB AN-8 hímre alkatrész # : 700-04-105
AN-8 ORB AN-10 hímre alkatrész # : 700-04-106
AN-8 ORB AN-12 hímivarúhoz Cikkszám : 700-04-107
Teljes habszivacs terelőelem a megfizethető FIA által jóváhagyott üzemanyagcellában.
Az ATL saver cellák FIA FT3-1999 jóváhagyással rendelkeznek a világ összes jelentős motorsportjában, de ha az FIA vagy FT3 motorsporton belül használják, akkor az alumínium tartályban kell burkolni. A megrendelés leadásakor válassza ki, hogy a konténert hozzá kívánja-e adni a megrendeléséhez. Nem ajánlott saját konténert építeni az ATL-vel való konzultáció nélkül, mivel a méretezési problémák érvényteleníthetik a garanciát.
ATL 30 literes konténer Cikkszám: 150-SA-AA-041
ATL 40 literes konténer Cikkszám: 150-SA-AA-051
ATL 45 literes konténer Cikkszám: 150-SA-AA-061
ATL 60 literes tartály Cikkszám: 150-SA-AA-071
ATL tartály 80 literes Cikkszám: 150-SA-AA-101
ATL Well Cell, az FIA által jóváhagyott üzemanyagcella, amely egyenesen a CFC egységgel felszerelt pótkeréktartóba illeszkedik.
A széria üzemanyagtartályról egy utángyártott, FIA által jóváhagyott üzemanyagcellára való váltás még soha nem volt ilyen egyszerű. A 45 literes ATL "kútcella" egyenesen a pótkeréktartóba illeszkedik, és a Nuke Performance CFC egységének ad otthont. Ehhez az üzemanyagcellához nem áll rendelkezésre alumínium tartály, de ha a széria rekeszt használja, akkor csak valamilyen fedelet kell hozzátennie, és már készen is van.
Hogyan működik a Nuke Performance Competition üzemanyagcella egység?
A CFC Unit üzemanyagszivattyú-felfüggesztőként működik, integrált túlfolyótartállyal motorsport alkalmazásokhoz, ahol a biztonság és a funkcionalitás a legfontosabb. Úgy tervezték, hogy közvetlenül egy szabványosított 24 csavaros mintázatú utángyártott üzemanyagcellára szerelhető legyen. A CFC Unit funkcióiról bővebb információért tekintse meg a funkcióit magyarázó Youtube-videónkat, vagy látogasson el a GYIK-útmutatónkba, amely többet tudhat meg a CFC Unitról.
Hogyan csatlakoztassuk az üzemanyagszivattyút az elektromos csatlakozókhoz és az üzemanyagvezetékekhez?
A Nuke Performance CFC Unit túlméretezett elektromos csatlakozókat használ, ez egy hibabiztos beállítás, nem kell aggódnia a csatlakozók túlterhelése miatt, ha nagy amperen üzemel. Az emelő üzemanyagszivattyúhoz két elektromos csatlakozóval, a nagynyomású üzemanyagszivattyúkhoz pedig összesen három csatlakozóval rendelkezik, így két lépésben vagy egyidejűleg is működtethet kettős üzemanyagszivattyú-berendezést, ha úgy kívánja. Az üzemanyagvezeték a mellékelt barb-csatlakozókhoz csatlakozik, de javasoljuk, hogy a kiválasztott üzemanyagszivattyúkhoz adjon hozzá egy üzemanyagszivattyú-szerelőkészletet, hogy az egyszerű karbantartás, a hibabiztos működés és a hosszú élettartam minden előnyét élvezhesse, még olyan alkoholos üzemanyagok, mint például az etanol használata esetén is.
Alacsony profilú üzemanyagtöltő kupak vagy távoli töltőnyak 50 mm-es üzemanyagtöltő tömlőhöz?
A CFC egységet alacsony profilú, beépített borulásvédelemmel ellátott töltőfedéllel szállítjuk. De azok számára, akik inkább a távoli töltést részesítik előnyben, kínálunk egy távoli töltőnyakat 50-52 mm-es üzemanyagtömlőhöz. Ez egyenesen a CFC egységbe illeszkedik, és a CFC egység alján elhelyezett integrált borulásgátlót használja. A távoli töltőnyak tartozékként kapható.
Távoli töltőnyak 50 mm-es üzemanyagtömlőhöz Cikkszám : 150-05-202
Válassza ki a megfelelő üzemanyagszint-jeladó egységet az Ön utángyártott üzemanyagcellájához
A legtöbb alkalmazáshoz pontos üzemanyagszint-jeladóra van szükség az optimális élmény eléréséhez. A Nuke Performance nagy profilú CFC egység a legtöbb gyakori üzemanyagszint-jeladóhoz illeszkedik, amelyek az 5 csavaros SAE mintát használják. A CFC egységet egy alacsony profilú és könnyű, blokkolólemezzel szállítjuk, amely könnyen cserélhető a választott üzemanyagszint-jeladóra. A CFC egységeket FLS-sel szállítjuk, a megrendelés leadásakor győződjön meg róla, hogy a megfelelő hosszúságot választotta ki. Az ATL üzemanyagcellákhoz adjon hozzá egy üzemanyagszint-jelzőt, és mi a megfelelő hosszúságú üzemanyagcellát szállítjuk.
Svédországban készült, a világ motorsportjának magas igényei alapján.
Világszerte működő motorsportcsapatokkal közösen kifejlesztve, a motorsportokban, például a time-attack, a drifting és a GT-versenyzés területén vált általánossá. A súlytakarékosság gyakran ugyanolyan fontos, mint a lóerő hajszolása, és több ügyfelünk esetében több mint 10 kg-os súlymegtakarítást tudtak elérni a kompakt és könnyű megoldásainkra való átállással. Az ATL Saver Cell üzemanyagcella a Nuke Performance nagyprofilú CFC egységével tökéletes kombinációban kerül forgalomba a klasszikus ATL ltd saver cellákkal és a Nuke Performance Competiton Fuel Cell egységével, amelyet Svédországban fejlesztettek ki, terveztek és gyártottak, a lehető legmagasabb minőségben, ugyanolyan védjegyeivel, mint a Nuke Performance motorsport könnyűszerkezetes termékcsaládjának összes többi alkatrészét. A Nuke Performance minőségét semmi sem pótolja!
Az ATL Saver Cell üzemanyagcellák CFC egységkészlet a következőket tartalmazza:
1 x ATL Saver Cell üzemanyagcella, válassza ki a méretet a rendelés leadásakor *
1 x Nuke Performance High-Profile Competition üzemanyagcella egység
1 x AN-10 (7/8 UNF) AN-10 csatlakozó AN-10 csatlakozóhüvelyes csatlakozóhoz
1 x AN-8 (3/4 UNF) és AN-8 hímivarú visszacsatlakozó szerelvény
1 x AN-8 (3/4 UNF) AN-6 hímivarú szellőző biztonsági szelephez
* Vegye figyelembe, hogy az opcionális alumíniumtartályt külön kell választani.
ATL Saver Cell specifikációi
30 literes takarékcellák Cikkszám: 150-08-304
Hosszúság 505 mm (19,88")
Mélység 305mm (12.00")
Magasság 223mm (8.78")
Súly N / A, beleértve az ATL CFC egységet
Üzemanyag-kapacitás 30 liter (7,92 gallon)
Tartály Cikkszám: 150-SA-AA-041
40 literes takarékos tárolócellák Cikkszám: 150-08-404
Hossz 602mm (23.70")
Mélység 314 mm (12,36")
Magasság 254mm (10.00")
Súly N/A, CFC egységgel együtt
Üzemanyag-kapacitás 40 liter (10,56 gallon)
Tartály Cikkszám: 150-SA-AA-051
45 literes takarékos tárolócellák Cikkszám: 150-08-454
Hossz 502 mm (19,76")
Mélység 437mm (17.20")
Magasság 234mm (9.21")
Súly N/Á, beleértve az ATL CFC egységet
Üzemanyag-kapacitás 45 liter (11,88 gallon)
Tartály Cikkszám: 150-SA-AA-061
45 literes "kútcellás" alkatrész # 150-08-554
Átmérő Ø 553mm (21.77")
Magasság 227mm (8.93")
Súly 9,2 kg (20,28 font), beleértve az ATL CFC egységet is.
Üzemanyag-kapacitás 45 liter (11,88 gallon)
Tartály Cikkszám Nincs rendelkezésre álló tartály
60 literes takarékos cella Cikkszám: 150-08-604
Hossz 602 mm (23.70")
Mélység 437mm (17.20")
Magasság 234mm (9.21")
Tömeg N.A., beleértve az ATL CFC egységet
Üzemanyag-kapacitás 60 liter (15,85 gallon)
Tartály Cikkszám: 150-SA-AA-071
80 literes takarékos cella Cikkszám: 150-08-804
Hossz 845 mm (33.27")
Mélység 435 mm (17,13")
Magasság 235mm (9.25")
Tömeg N/Á, beleértve az ATL CFC egységet
Üzemanyag-kapacitás 80 liter (21,13 gallon)
Tartály Cikkszám: 150-SA-AA-101
Telepítés előtt nincs szükség módosításra
A Nuke Performance CFC egység új, nagy profilú változata nem igényel módosításokat az üzemanyagcellán a beszerelés előtt.
Műszaki információk :
- Opcionális alumínium könnyűszerkezetes tartály.
- Felső lemez nélkül, a CFC egységhez készen szállítják.
- 24 csavaros 6x10"-os csavarozású töltőlap felszerelése.
- A Nuke Performance CFC egységgel együtt szállítjuk.
- FIA / FT3-1999 jóváhagyással.
- Biztonságos az E85-ös üzemanyaghoz, de tároláskor le kell engedni a vizet.
- A módosításokat a CFC egység beszerelése előtt kell elvégezni.
- Nem tartalmaz üzemanyagszivattyút.
A csomagban található :
1 x Nuke Performance CFC egység
1 x ATL Saver Cell
FIA tanúsítvány :
Az FIA tanúsítvánnyal rendelkező üzemanyagcellák élettartama 5 év, és további 2 évre, de legfeljebb a gyártástól számított 7 évre újratanúsíthatóak. Az üzemanyagcellákat vissza kell küldeni az ATL-nek az újratanúsításhoz.
Az FIA-előírásoknak való megfelelés érdekében a Saver-cellákat alumíniumtartályba kell beépíteni, kérjük, a futómű illeszkedésének ellenőrzésekor a tartály méreteit vegye figyelembe, ne pedig a Saver-cella méreteit.
Nem ajánlott, hogy az ügyfelek saját alumínium konténereket építsenek az ATL-lel való konzultáció nélkül, mivel a méretezési problémák érvényteleníthetik a garanciát.
A tartály módosítása a beépítés előtt :
A Nuke Performance CFC egység új, magas profilú változatával a beszerelés előtt nincs szükség az üzemanyagcella módosítására. Ha a CFC egység egyik alacsony profilú változatával rendelkezik, és azt saját ATL üzemanyagcellájába szeretné beépíteni, lépjen kapcsolatba velünk, és mi megadjuk a szükséges módosítási utasításokat.
Méretek :
30 literes üzemanyagcella :
Üzemanyagcella : Hosszúság : 505 mm / Szélesség : 305 mm / Magasság : 223 mm
Tartály : Hosszúság : 534 mm / Szélesség : 326 mm / Magasság : 240 mm
40 literes üzemanyagcella :
Üzemanyagcella : Hosszúság : 602 mm / Szélesség : 314 mm / Magasság : 254 mm
Tartály : Hosszúság : 638 mm / Szélesség : 337 mm / Magasság : 270 mm
45 literes üzemanyagcella :
Üzemanyagcella : Hosszúság : 502 mm / Szélesség : 437 mm / Magasság : 234 mm
Tartály : Hosszúság : 531 mm / Szélesség : 464 mm / Magasság : 250 mm
45 literes "Well cell" üzemanyagcella :
Üzemanyagcella : Szélesség : 553 mm / Magasság : 227 mm
Tartály : Ehhez a változathoz nem áll rendelkezésre tartály.
60 literes üzemanyagcella :
Üzemanyagcella : Hosszúság : 602 mm / Szélesség : 437 mm / Magasság : 234 mm
Tartály : Hosszúság : 633 mm / Szélesség : 461 mm / Magasság : 250 mm
80 literes üzemanyagcella :
Üzemanyagcella : Hosszúság : 845 mm / Szélesség : 435 mm / Magasság : 235 mm
Tartály : Hosszúság : 881 mm / Szélesség : 459 mm / Magasság : 250 mm
Üzemanyagszivattyúk :
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a Cella és a CFC egység készlet nem tartalmaz üzemanyagszivattyút. A megrendelés leadásakor választhat az üzemanyagszivattyúk közül. Látogasson el az egyes üzemanyagszivattyúkhoz az áramlással kapcsolatos további információkért és a becsült lóerőért. Ha további kérdései vannak az üzemanyagszivattyúk kiválasztásával kapcsolatban, a megrendelés leadása előtt lépjen kapcsolatba velünk.
Javasolt egyetlen emelőszivattyú:
1 x Ti Automotive / Walbro GST450
1 x Ti Automotive / Walbro GST520
1 x Deatschwerks DW300
1 x Deatschwerks DW400
Javasolt egy vagy két nagynyomású szivattyú: (a túlnyomás-tartályon belül)
1-2 x Ti Automotive / Walbro GST450
1-2 x Ti Automotive / Walbro GST520
1-2 x Deatschwerks DW300
1-2 x Deatschwerks DW400