Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

ARP 102-4701 fejcsavarok Nissan Silvia SR20DET Nissan Silvia SR20DET

117.700 Ft
Menny.:db
Saját raktáron : (Szállítás 1-2 munkanap) Elfogyott
Külső raktáron : (Szállítás 5-7 munkanap) 1 db külső raktáron
Várható szállítás: 2025. május 02.
Cikkszám: USA-ARP-102-4701

Leírás

Név: SR20DET: ARP HEAD STUDS Nissan Silvia SR20DET

Márka - ARP

Cikkszám - ARP-102-4701

Gyártó ország - Egyesült Államok

Nem véletlenül támaszkodik gyakorlatilag minden profi motorépítő az ARP Pro Series fejcsavarjaira a minden igényt kielégítő versenyhajtóműveihez. Egyszerűen fogalmazva, nincs ennél jobb szegecsbeállítás.

a piacon. Az ARP kizárólag prémium minőségű 8740-es ötvözetet és egy szabadalmaztatott ARP2000-es ötvözetet használ, amelyek messze felülmúlják a "repülőgép" minőségű ötvözött acélokat. Másodszor, minden egyes szegecs függőlegesen van elhelyezve

speciális állványokba helyezik, és pontosan hőkezelik 190 000 psi-re a 8740 anyag esetében és 220 000 psi-re az ARP2000 anyag esetében. Ez az eljárás biztosítja a teljes hőbehatolást, és az eredmény messze felülmúlja a más gyártók által gyártott, kevésbé jó minőségű szegecsekét, amelyek csak úgy bedobják a darabokat egy kosárba, és a legjobbat remélik. Fontos megjegyezni, hogy a gyengébb minőségű szegecseket még csak nem is centrálatlanul köszörülik - az anyagot rudazat formájában hengerlik (többnyire a hőkezelés előtt, amikor az anyagot

könnyebb megmunkálni). Mivel az ARP szegecseket ilyen pontos tűréshatárokkal gyártják, meg fogja tapasztalni, hogy a tömítések és a hengerfejek szó szerint a helyükre siklanak és tökéletesen igazodnak - ez az, amit a szegecsek nem tudnak.

ami a rosszabb minőségű fejcsavarokkal nem fog megtörténni.

A szegecsek használata sokkal könnyebbé teszi a motor összeszerelését (különösen a versenygépek esetében, amelyeknek

gyakran és gyorsan kell szervizelni!), mivel a hengerfej és a tömítés megfelelő illesztése biztosított.

A csapszegek pontosabb és egyenletesebb nyomatékelosztást is biztosítanak. Íme, miért. Amikor csavarokat használ a fej rögzítéséhez, a rögzítőelemet valójában "megcsavarják", miközben a megfelelő értékre nyomatékosítják. Ennek megfelelően a csavar egyszerre két különböző erőre reagál. A csavart "lazított" üzemmódban kell beszerelni - soha ne kurblizzuk be szorosan, elakadt anyával. Ha minden rendben van, a csapszeget kézzel kell felszerelni. Ekkor, amikor nyomatékot alkalmazunk az anyára, a csapszeg megnyúlik.

csak a függőleges tengelyen. Ne feledje, hogy egy alulvágott, rövidebb csapszegnek hasonló lesz a sebessége, mint egy hosszabb, normál szárú csapszegnek. Ez egyenletesebb szorítóerőt biztosít a fejre.

Az ARP - Automotive Racing Products a motorokban és hajtásláncokban található kötőelemek/csavarok gyártója, az OEM cserealkatrészektől kezdve a versenyalkalmazásokban használt speciális hardverekig. Az ARP világelső a kötőelem-technológiában. Ezek a minőségi, nagy teljesítményű OEM cserealkatrészektől a Formula 1, IndyCar, NASCAR és NHRA drag racing és tengeri alkalmazásokhoz használt egzotikus speciális hardverekig terjednek.Az optimális minőségellenőrzés biztosítása érdekében az ARP rendkívül önállóvá vált, és ma már a gyártási folyamat minden aspektusát ellenőrzi. Az ARP így tudta megalapozni a piac legjobb márkájának hírnevét.