Leírás
Az ATL Saver Cells könnyűszerkezetes FIA FT3 -1999 jóváhagyott üzemanyagcellák az összes jelentős verseny- és motorsport szövetség számára.
A jól ismert Saver Cells, amely egy egyedülálló, kemény műanyag ötvözetből készül, a Nuke Performance CFC Unit - drop-in üzemanyagszivattyú függesztővel kombinálva, integrált túlfolyótartály funkcióval. Biztonságos és egyszerű, ez az optimális "minden az egyben" megoldás minden motorsport alkalmazáshoz.
-
FIA FT3-1999 jóváhagyott üzemanyagcella
-
Több méretben kapható, minden igényre
-
Integrált 2 literes üzemanyag túlfolyótartály funkció
-
Teljes habszivacs terelőelem benzin és E85 üzemanyaghoz
-
Egy vagy két nagynyomású üzemanyagszivattyúhoz illeszkedik
-
Új, nagy profilú CFC egység, amely minden ATL üzemanyagcellához illeszkedik
-
Alacsony profilú üzemanyagtöltő kupak beépített átcsapó szeleppel
-
AN-10 ORB kimenet / AN-8 ORB visszatérés
Az ATL Saver Cells alkalmas karburátoros üzemanyagrendszerekhez, és a Nuke Performance integrált, nagy profilú CFC egységével, amely kiküszöböli a külső túlfolyótartály szükségességét, amelyre egyébként szükség van üzemanyagcella működtetése esetén, tökéletesen használható befecskendezéses rendszerekhez. Válogatásunkban szereplő takarékos cellák sárga habbal vannak ellátva a benzinhez és az E85-höz.
Integrált 2 literes túlfeszültségtartály, tuskóból készült üzemanyagszivattyú akasztó 1-2 üzemanyagszivattyúhoz.
A cellákat az új Nuke Performance magas profilú CFC egységgel szállítjuk töltőlap csereként. Az új, magas profilú CFC Unit tökéletes megoldás egy egyszerűsített, nagy teljesítményű üzemanyagrendszerhez, ahol a biztonság a legfontosabb. Ez a beállítás kiküszöböli a helyigényes külső túlfolyótartály szükségességét. Mivel az összes szükséges üzemanyagszivattyú magában az üzemanyagcellában van felszerelve, csak erre van szüksége. Ez felszabadítja a helyet és a súlyt, és növeli a biztonságot, mivel kevesebb üzemanyagvezeték-szerelvényre van szükség, és nincs külső üzemanyagszivattyú.
Belső nagynyomású üzemanyagszivattyúk, 200 - 2000 LE közötti igény esetén.
Az ATL üzemanyagcellák az egyedülálló Nuke Performance CFC egységgel kerülnek szállításra, amely beépített üzemanyag túlfolyótartály funkcióval rendelkezik, és egy vagy két nagynyomású üzemanyagszivattyúval szerelhető fel a Deatschwerks, AEM, Ti Automotive, Walbro, Bosch, Fuelab, Aeromotive és még sok más cégtől. Illeszkedik az összes elterjedt 39 mm-es üzemanyagszivattyúhoz, valamint a nagyobb Deatschwerks DW400, Walbro GST450/520, Bosch BR540 és Aeromotive Stealth 450 szivattyúkhoz. Ez a megoldás készen áll arra, hogy egyenletes üzemanyag-áramlást biztosítson a 200-2000 lóerő közötti igényekhez, üzemanyag-éhség nélkül, még igényes vezetési körülmények között is, a belső túlfolyótartály és a tartályon belüli habterelőnek köszönhetően.
A Nuke Performance nagy profilú Competition Fuel Cell Unit a legtöbb elterjedt üzemanyagszivattyúhoz illeszkedik. A Nuke Performance üzemanyagszivattyú-szerelőkészletekkel együtt még soha nem volt ilyen egyszerű egy nagyteljesítményű üzemanyagrendszer beállítása.
Hogyan szereljük fel az üzemanyagszivattyúkat az ATL Saver cellába és a túlfolyótartályba?
Az üzemanyagcellába szerelt egyetlen üzemanyagszivattyú felszedő üzemanyagszivattyúként funkcionál, amely biztosítja, hogy a túlméretezett 2 literes (0,53 gallon) lökettérfogati tartályban lévő nagynyomású üzemanyagszivattyúknak mindig elegendő üzemanyag álljon rendelkezésre, hogy maximalizálja az üzemanyagáramlást, és minimalizálja az éhezés kockázatát, amely komolyan károsíthatja a motort. További információkért tekintse meg a termék kézikönyvét. A nagy profilú kiadású CFC egységet mindennel együtt szállítjuk, ami az Ön által kiválasztott üzemanyagszivattyúk beszereléséhez szükséges, de az optimális működés érdekében javasoljuk az üzemanyagszivattyú-szerelőkészletek egyikének hozzáadását. Az összes üzemanyagszivattyú minden körülmények között biztonságosan rögzíthető a tuskóból készült üzemanyagszivattyú-konzoloknak köszönhetően.
Minden típusú motorsport felhasználásra és széles variációban készültek
A Nuke Performance Competition üzemanyagcellás egység új, magas profilú kiadása AN-10 ORB kivezetéshez és AN-8 ORB visszatérő bemenethez készen áll, és széles méretválasztékban áll rendelkezésre. A túlméretezett, nagy átfolyású AN-10 ORB kimenet használata egyetlen üzemanyagvezetékben egyesíti a belső üzemanyagszivattyúkat, és minimalizálja a külső berendezések, tömlők és szerelvények szükségességét. A mellékelt, átfordulással védett légtelenítő szerelvény AN-6 (3/4 UNF), és szükség esetén AN-6-ról AN-10-re cserélhető. Az AN-6, AN-8, AN-10 és AN-12 kimeneti és visszatérő AN-6, AN-8, AN-10 és AN-12 szerelvények tartozékként külön kaphatók.
Kimeneti szerelvények :
AN-10 ORB AN-6 hímre Cikkszám: 700-04-108
AN-10 ORB AN-8 hímivarúhoz Cikkszám: 700-04-109
AN-10 ORB AN-10 hímivarúhoz Cikkszám: 700-04-110
AN-10 ORB AN-12 hímivarúhoz Cikkszám : 700-04-111
Visszatérő szerelvények :
AN-8 ORB AN-6 hímre alkatrész # : 700-04-104
AN-8 ORB AN-8 hímre alkatrész # : 700-04-105
AN-8 ORB AN-10 hímre alkatrész # : 700-04-106
AN-8 ORB AN-12 hímivarúhoz Cikkszám : 700-04-107
Teljes habszivacs terelőelem a megfizethető FIA által jóváhagyott üzemanyagcellában.
Az ATL saver cellák FIA FT3-1999 jóváhagyással rendelkeznek a világ összes jelentős motorsportjában, de ha az FIA vagy FT3 motorsporton belül használják, akkor az alumínium tartályban kell burkolni. A megrendelés leadásakor válassza ki, hogy a konténert hozzá kívánja-e adni a megrendeléséhez. Nem ajánlott saját konténert építeni az ATL-vel való konzultáció nélkül, mivel a méretezési problémák érvényteleníthetik a garanciát.
ATL 30 literes konténer Cikkszám: 150-SA-AA-041
ATL 40 literes konténer Cikkszám: 150-SA-AA-051
ATL 45 literes konténer Cikkszám: 150-SA-AA-061
ATL 60 literes tartály Cikkszám: 150-SA-AA-071
ATL tartály 80 literes Cikkszám: 150-SA-AA-101
ATL Well Cell, az FIA által jóváhagyott üzemanyagcella, amely egyenesen a CFC egységgel felszerelt pótkeréktartóba illeszkedik.
A széria üzemanyagtartályról egy utángyártott, FIA által jóváhagyott üzemanyagcellára való váltás még soha nem volt ilyen egyszerű. A 45 literes ATL "kútcella" egyenesen a pótkeréktartóba illeszkedik, és a Nuke Performance CFC egységének ad otthont. Ehhez az üzemanyagcellához nem áll rendelkezésre alumínium tartály, de ha a széria rekeszt használja, akkor csak valamilyen fedelet kell hozzátennie, és már készen is van.
Hogyan működik a Nuke Performance Competition üzemanyagcella egység?
A CFC Unit üzemanyagszivattyú-felfüggesztőként működik, integrált túlfolyótartállyal motorsport alkalmazásokhoz, ahol a biztonság és a funkcionalitás a legfontosabb. Úgy tervezték, hogy közvetlenül egy szabványosított 24 csavaros mintázatú utángyártott üzemanyagcellára szerelhető legyen. A CFC Unit funkcióiról bővebb információért tekintse meg a funkcióit magyarázó Youtube-videónkat, vagy látogasson el a GYIK-útmutatónkba, amely többet tudhat meg a CFC Unitról.
Hogyan csatlakoztassuk az üzemanyagszivattyút az elektromos csatlakozókhoz és az üzemanyagvezetékekhez?
A Nuke Performance CFC Unit túlméretezett elektromos csatlakozókat használ, ez egy hibabiztos beállítás, nem kell aggódnia a csatlakozók túlterhelése miatt, ha nagy amperen üzemel. Az emelő üzemanyagszivattyúhoz két elektromos csatlakozóval, a nagynyomású üzemanyagszivattyúkhoz pedig összesen három csatlakozóval rendelkezik, így két lépésben vagy egyidejűleg is működtethet kettős üzemanyagszivattyú-berendezést, ha úgy kívánja. Az üzemanyagvezeték a mellékelt barb-csatlakozókhoz csatlakozik, de javasoljuk, hogy a kiválasztott üzemanyagszivattyúkhoz adjon hozzá egy üzemanyagszivattyú-szerelőkészletet, hogy az egyszerű karbantartás, a hibabiztos működés és a hosszú élettartam minden előnyét élvezhesse, még olyan alkoholos üzemanyagok, mint például az etanol használata esetén is.
Alacsony profilú üzemanyagtöltő kupak vagy távoli töltőnyak 50 mm-es üzemanyagtöltő tömlőhöz?
A CFC egységet alacsony profilú, beépített borulásvédelemmel ellátott töltőfedéllel szállítjuk. De azok számára, akik inkább a távoli töltést részesítik előnyben, kínálunk egy távoli töltőnyakat 50-52 mm-es üzemanyagtömlőhöz. Ez egyenesen a CFC egységbe illeszkedik, és a CFC egység alján elhelyezett integrált borulásgátlót használja. A távoli töltőnyak tartozékként kapható.
Távoli töltőnyak 50 mm-es üzemanyagtömlőhöz Cikkszám: 150-05-202
Válassza ki a megfelelő üzemanyagszint-jeladó egységet az Ön utángyártott üzemanyagcellájához
A legtöbb alkalmazáshoz pontos üzemanyagszint-jeladóra van szükség az optimális élmény eléréséhez. A Nuke Performance nagy profilú CFC egység a legtöbb gyakori üzemanyagszint-jeladóhoz illeszkedik, amelyek az 5 csavaros SAE mintát használják. A CFC egységet egy alacsony profilú és könnyű, blokkolólemezzel szállítjuk, amely könnyen cserélhető a választott üzemanyagszint-jeladóra. A CFC egységeket FLS-sel szállítjuk, a megrendelés leadásakor győződjön meg róla, hogy a megfelelő hosszúságot választotta ki. Az ATL üzemanyagcellákhoz adjon hozzá egy üzemanyagszint-jelzőt, és mi a megfelelő hosszúságú üzemanyagcellát szállítjuk.
Svédországban készült, a világ motorsportjának magas igényei alapján.
Világszerte működő motorsportcsapatokkal közösen kifejlesztve, a motorsportokban, például a time-attack, a drifting és a GT-versenyzés területén vált általánossá. A súlytakarékosság gyakran ugyanolyan fontos, mint a lóerő hajszolása, és több ügyfelünk esetében több mint 10 kg-os súlymegtakarítást tudtak elérni a kompakt és könnyű megoldásainkra való átállással. Az ATL Saver Cell üzemanyagcella a Nuke Performance nagyprofilú CFC egységével tökéletes kombinációban kerül forgalomba a klasszikus ATL ltd saver cellákkal és a Nuke Performance Competiton Fuel Cell egységével, amelyet Svédországban fejlesztettek ki, terveztek és gyártottak, a lehető legmagasabb minőségben, ugyanolyan védjegyeivel, mint a Nuke Performance motorsport könnyűszerkezetes termékcsaládjának összes többi alkatrészét. A Nuke Performance minőségét semmi sem pótolja!
Az ATL Saver Cell üzemanyagcellák CFC egységkészlet a következőket tartalmazza:
1 x ATL Saver Cell üzemanyagcella, válassza ki a méretet a rendelés leadásakor *
1 x Nuke Performance High-Profile Competition üzemanyagcella egység
1 x AN-10 (7/8 UNF) AN-10 csatlakozó AN-10 csatlakozóhüvelyes csatlakozóhoz
1 x AN-8 (3/4 UNF) és AN-8 hímivarú visszacsatlakozó szerelvény
1 x AN-8 (3/4 UNF) AN-6 hímivarú szellőző biztonsági szelephez
* Vegye figyelembe, hogy az opcionális alumíniumtartályt külön kell választani.
ATL Saver Cell specifikációi
30 literes takarékcellák Cikkszám: 150-08-304
Hosszúság 505 mm (19,88")
Mélység 305mm (12.00")
Magasság 223mm (8.78")
Súly N / A, beleértve az ATL CFC egységet
Üzemanyag-kapacitás 30 liter (7,92 gallon)
Tartály Cikkszám: 150-SA-AA-041
40 literes takarékos tárolócellák Cikkszám: 150-08-404
Hossz 602mm (23.70")
Mélység 314 mm (12,36")
Magasság 254mm (10.00")
Súly N/A, CFC egységgel együtt
Üzemanyag-kapacitás 40 liter (10,56 gallon)
Tartály Cikkszám: 150-SA-AA-051
45 literes takarékos tárolócellák Cikkszám: 150-08-454
Hossz 502 mm (19,76")
Mélység 437mm (17.20")
Magasság 234mm (9.21")
Súly N/Á, beleértve az ATL CFC egységet
Üzemanyag-kapacitás 45 liter (11,88 gallon)
Tartály Cikkszám: 150-SA-AA-061
45 literes "kútcellás" alkatrész # 150-08-554
Átmérő Ø 553mm (21.77")
Magasság 227mm (8.93")
Súly 9,2 kg (20,28 font), beleértve az ATL CFC egységet is.
Üzemanyag-kapacitás 45 liter (11,88 gallon)
Tartály Cikkszám Nincs rendelkezésre álló tartály
60 literes takarékos cella Cikkszám: 150-08-604
Hossz 602 mm (23.70")
Mélység 437mm (17.20")
Magasság 234mm (9.21")
Tömeg N.A., beleértve az ATL CFC egységet
Üzemanyag-kapacitás 60 liter (15,85 gallon)
Tartály Cikkszám: 150-SA-AA-071
80 literes takarékos cella Cikkszám: 150-08-804
Hossz 845 mm (33.27")
Mélység 435 mm (17,13")
Magasság 235mm (9.25")
Tömeg N/Á, beleértve az ATL CFC egységet
Üzemanyag-kapacitás 80 liter (21,13 gallon)
Tartály Cikkszám: 150-SA-AA-101
Telepítés előtt nincs szükség módosításra
A Nuke Performance CFC egység új, nagy profilú változata nem igényel módosításokat az üzemanyagcellán a beszerelés előtt.
Műszaki információk :
- Opcionális alumínium könnyűszerkezetes tartály.
- Felső lemez nélkül, a CFC egységhez készen szállítják.
- 24 csavaros 6x10"-os csavarozású töltőlap felszerelése.
- A Nuke Performance CFC egységgel együtt szállítjuk.
- FIA / FT3-1999 jóváhagyással.
- Biztonságos az E85-ös üzemanyaghoz, de tároláskor le kell engedni a vizet.
- A módosításokat a CFC egység beszerelése előtt kell elvégezni.
- Nem tartalmaz üzemanyagszivattyút.
A csomagban található :
1 x Nuke Performance CFC egység
1 x ATL Saver Cell
FIA tanúsítvány :
Az FIA tanúsítvánnyal rendelkező üzemanyagcellák élettartama 5 év, és további 2 évre, de legfeljebb a gyártástól számított 7 évre újratanúsíthatóak. Az üzemanyagcellákat vissza kell küldeni az ATL-nek az újratanúsításhoz.
Az FIA-előírásoknak való megfelelés érdekében a Saver-cellákat alumíniumtartályba kell beépíteni, kérjük, a futómű illeszkedésének ellenőrzésekor a tartály méreteit vegye figyelembe, ne pedig a Saver-cella méreteit.
Nem ajánlott, hogy az ügyfelek saját alumínium konténereket építsenek az ATL-lel való konzultáció nélkül, mivel a méretezési problémák érvényteleníthetik a garanciát.
A tartály módosítása a beépítés előtt :
A Nuke Performance CFC egység új, magas profilú változatával a beszerelés előtt nincs szükség az üzemanyagcella módosítására. Ha a CFC egység egyik alacsony profilú változatával rendelkezik, és azt saját ATL üzemanyagcellájába szeretné beépíteni, lépjen kapcsolatba velünk, és mi megadjuk a szükséges módosítási utasításokat.
Méretek :
30 literes üzemanyagcella :
Üzemanyagcella : Hosszúság : 505 mm / Szélesség : 305 mm / Magasság : 223 mm
Tartály : Hosszúság : 534 mm / Szélesség : 326 mm / Magasság : 240 mm
40 literes üzemanyagcella :
Üzemanyagcella : Hosszúság : 602 mm / Szélesség : 314 mm / Magasság : 254 mm
Tartály : Hosszúság : 638 mm / Szélesség : 337 mm / Magasság : 270 mm
45 literes üzemanyagcella :
Üzemanyagcella : Hosszúság : 502 mm / Szélesség : 437 mm / Magasság : 234 mm
Tartály : Hosszúság : 531 mm / Szélesség : 464 mm / Magasság : 250 mm
45 literes "Well cell" üzemanyagcella :
Üzemanyagcella : Szélesség : 553 mm / Magasság : 227 mm
Tartály : Ehhez a változathoz nem áll rendelkezésre tartály.
60 literes üzemanyagcella :
Üzemanyagcella : Hosszúság : 602 mm / Szélesség : 437 mm / Magasság : 234 mm
Tartály : Hosszúság : 633 mm / Szélesség : 461 mm / Magasság : 250 mm
80 literes üzemanyagcella :
Üzemanyagcella : Hosszúság : 845 mm / Szélesség : 435 mm / Magasság : 235 mm
Tartály : Hosszúság : 881 mm / Szélesség : 459 mm / Magasság : 250 mm
Üzemanyagszivattyúk :
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a Cella és a CFC egység készlet nem tartalmaz üzemanyagszivattyút. A megrendelés leadásakor választhat az üzemanyagszivattyúk közül. Látogasson el az egyes üzemanyagszivattyúkhoz az áramlással kapcsolatos további információkért és a becsült lóerőért. Ha további kérdései vannak az üzemanyagszivattyúk kiválasztásával kapcsolatban, a megrendelés leadása előtt lépjen kapcsolatba velünk.
Javasolt egyetlen emelőszivattyú:
1 x Ti Automotive / Walbro GST450
1 x Ti Automotive / Walbro GST520
1 x Deatschwerks DW300
1 x Deatschwerks DW400
Javasolt egy vagy két nagynyomású szivattyú: (a túlnyomás-tartályon belül)
1-2 x Ti Automotive / Walbro GST450
1-2 x Ti Automotive / Walbro GST520
1-2 x Deatschwerks DW300
1-2 x Deatschwerks DW400