Leírás
PMC Motorsport Custom lendkerék
BMW V8 M62 S62 - BMW M57N M57N2 ZF GS6-53DZ HGD JGA E60 525D 530D 6-sebességes dízel - 240mm / 9.45"
Alumínium egyedi lendkerék, amelyet a BMW V8 M62 S62 motor és a BMW sebességváltó összekapcsolására terveztek.
CAD környezetben tervezve.
A gyártás során kizárólag tanúsított anyagokat használunk.
CNC megmunkálás
Cserélhető öntöttvas súrlódási felület
A lendkerék kiegyensúlyozásra kerül szállítás előtt
Alkalmas motorok:
BMW V8 M62 M62B35
1996-1998 BMW E39 535i
1996-1998 BMW E38 735i/735iL
BMW V8 M62 M62TUB35
1999-2001 BMW E38 735i/735iL BMW E38 735i/735iL
1998-2003 BMW E39 535i
BMW V8 M62 M62B44
1996-1998 BMW E39 540i
1996-1998 BMW E38 740i/740iL
1997-1999 BMW E31 840Ci
BMW V8 M62 M62TUB44
1998-2003 BMW E39 540i
1999-2001 BMW E38 740i/740iL
1999-2003 BMW X5 (E53) X5 4.4i
2000-2004 Morgan Aero 8
2002-2005 Range Rover
BMW V8 S62 S62B50
1998-2003 BMW M5 (E39)
2000-2003 BMW Z8
1999-2006 Ascari KZ1
2006 Ascari A10
Megfelelő sebességváltók:
BMW M57N2 23.00 7522205 ZF GS6-53DZ HGD (THGD) 6-sebességes 1067 010 003 ZF 1067 401 060 1067401060 / 1067 401 016 1067401016 BMW OEM 23 00 7 522 205 / 23 00 7 565 218
BMW E60 E60N E61N E61 525D 530D
BMW M57N2 23.00 7565218 ZF GS6-53DZ JGA (TJGA) 6 sebességes 1067 010 013 ZF 1067 401 116 1067401116 BMW OEM 23 00 7 571 426
Beépítési útmutató
A motor és a sebességváltó összekapcsolásához adapterre van szükség.
Használja az automata változat lendkerekét/peremét.
Húzza meg a lendkereket az OE-vel megegyező nyomatékkal.
A csapágy és a tengelykapcsoló mancsa a sebességváltóból marad. Ha két magassági pozícióval rendelkező csapágya van - használja a 28,5 mm-es pozíciót.
Cserélje ki az eredeti gömbcsapot a készletből származó egyedi gömbcsapra.