Leírás
A H-Beam csatlakozó rudak a Mazda 2.0L MX5-öshöz 4340-es, nagy szakítószilárdságú acélból készülnek, nagy teljesítményre, rendkívüli tartósságra és extra merevségre tervezték őket. A perselyek AMPCO 18 anyagból készülnek a kiváló kopás- és fáradásállóság érdekében, és radiális hornyokkal rendelkeznek az olajtartály számára. Az anyag feszültségmentesítése érdekében lőtt hántolással, a merevség növelése érdekében pedig többlépcsős hőkezeléssel vannak ellátva. A gyártási folyamat során alkalmazott szoros tűrések biztosítják a tökéletes illeszkedést, miközben optimalizálják az olajtávolságot. A hajlítás és a csavarodás szigorúan ellenőrzött.Minden rúdhoz ARP 2000 kupakos rögzítőelemek tartoznak, amelyek 220,00 psi-re vannak méretezve, opcionális ARP L19 anyagú, frissítésként kapható. A csatlakozórúd-készletet ARP moly és teljes felszerelési útmutatóval szállítjuk.További megmunkálási eljárások
- Dűbelhüvelyek a tökéletes illeszkedés és a pontos összeszerelés érdekében
- Lipped Cap Relief a jobb nagyvégű integritás érdekében extrém alkalmazás esetén
- Vájatok a tolófelületen a súlycsökkentés érdekében
- Kétrészes kovácsolás a nagy szilárdság érdekében
- Lövéscsillapítás a jobb fáradási élettartam érdekében
- Magnaflux-ellenőrzés garantálja, hogy a kovácsolt anyag állaga megfelel a mi magas színvonalú szabványunknak.
- Dupla bordázott sapkák a további támogatásért
- Többlépcsős hőkezelés a maximális szilárdság, méretstabilitás és fáradási élettartam érdekében.
- CNC megmunkálás a kiváló tűréshatárokért, akár 0,0002" pontossággal.
- A középponttól középpontig 0,001" tűrés alatt tartjuk a pontosságot
- Végeselem-elemzés (FEA) Számítógépes feszültségelemzés a hajtómű rudakról.
- Optimális kiegyensúlyozás a ± 1 grammos súlyegyeztetett készletekhez
Paraméterek
Termék gyártója | ZRP |