Leírás
A Nissan CA18 H-gerendás hajtóműveket 4340-es nagyszilárdságú acélból gyártják, és nagy teljesítményre és rendkívüli tartósságra tervezték. A perselyek alumínium - szilícium/bronz alumínium - szilícium/bronz anyagból készülnek, és olajtartályként működő radiális horonnyal rendelkeznek. Ezek a rudak "bordázott csapvéggel" rendelkeznek, amely minimalizálja a csapvégek torzulását nagy tehetetlenségi terhelések alatt, miközben felesleges súlyt takarít meg. Lőtt hántolással vannak ellátva, hogy enyhítsék az anyagból származó feszültséget, és többlépcsős hőkezeléssel vannak ellátva a merevség növelése érdekében. A gyártási folyamat során alkalmazott szűk tűrések biztosítják a tökéletes illeszkedést, miközben optimalizálják az olajtávolságot. A hajlítás és a csavarodás szigorúan ellenőrzött.Minden rúd ARP 2000 kupakos kötőelemeket tartalmaz, amelyek 220.000psi-re vannak méretezve, opcionális ARP L19 anyag 260.00psi frissítésként kapható, és az egész készletet ARP molival és teljes felszerelési útmutatóval szállítjuk.További megmunkálási eljárások
- Dűbelhüvelyek a tökéletes illeszkedés és a pontos összeszerelés érdekében
- Lipped Cap Relief a javított big-end integritásért extrém alkalmazásnál
- Vájatok a tolófelületen a súlycsökkentés érdekében
- Alumínium - szilikon/bronz persely radiális hornyokkal.
- Kétrészes kovácsolás a nagy szilárdság érdekében
- Lövéscsillapítás a jobb fáradási élettartam érdekében
- Magnaflux-ellenőrzés garantálja, hogy a kovácsolt anyag állaga megfelel a mi magas színvonalú szabványunknak
- Dupla bordázott kupakok a további támogatásért
- Többlépcsős hőkezelés a maximális szilárdság, méretstabilitás és fáradási élettartam érdekében.
- CNC megmunkálás a kiváló tűréshatárokért, akár 0,0002" pontossággal.
- A középponttól középpontig 0,001" tűrés alatt tartjuk a pontosságot
- Végeselem-elemzés (FEA) Számítógépen generált feszültségelemzés a hajtómű rudakról.
- Optimális kiegyensúlyozás a ± 1 grammos súlyegyeztetett készletekhez
Paraméterek
Termék gyártója | ZRP |