Leírás
Az Audi / VW 1.8L Turbo 20v (180PS) I-Beam csatlakozó rudak 4340-es, nagy szakítószilárdságú acélból készülnek, nagy teljesítményre, rendkívüli tartósságra és extra merevségre tervezték őket. Ezek a rudak kúpos csapvéggel rendelkeznek, így kompatibilisek az OEM dugattyúkkal. A perselyek AMPCO 18 anyagból készültek a kiváló kopás- és fáradásállóság érdekében, és radiális horonnyal rendelkeznek az olajtartály számára. Az anyag feszültségmentesítése érdekében lőtt hámozással, a merevség növelése érdekében pedig többlépcsős hőkezeléssel vannak ellátva. A gyártási folyamat során alkalmazott szoros tűrések biztosítják a tökéletes illeszkedést, miközben optimalizálják az olajtávolságot. A hajlítás és a csavarodás szigorúan ellenőrzött.Minden rúd ARP 2000 kupakos kötőelemeket tartalmaz, amelyek 220.000psi-re vannak méretezve, opcionális ARP L19 anyag 260.00psi frissítésként kapható, és az egész készletet ARP molival és teljes felszerelési útmutatóval szállítjuk.További megmunkálási eljárások
- "Kúpos" csapvég - Alkalmas O.E.M. dugattyúkhoz
- Dűbelhüvelyek a tökéletes illeszkedés és a pontos összeszerelés érdekében
- Lipped Cap Relief a javított big-end integritásért extrém alkalmazásnál
- Vájatok a tolófelületen a súlycsökkentés érdekében
- I-gerenda forma az extra merevség érdekében
- Kétrészes kovácsolás a nagy szilárdság érdekében
- Lövéses hántolás a jobb fáradási élettartam érdekében
- Magnaflux-ellenőrzés garantálja, hogy a kovácsolt anyag állaga megfelel a mi magas színvonalú szabványunknak.
- Dupla bordázott sapkák a további támogatásért
- Többlépcsős hőkezelés a maximális szilárdság, méretstabilitás és fáradási élettartam érdekében.
- CNC megmunkálás a kiváló tűréshatárokért, akár 0,0002" pontossággal.
- A középponttól középpontig 0,001" tűrés alatt tartjuk a pontosságot
- Végeselem-elemzés (FEA) Számítógépes feszültségelemzés a hajtómű rudakról.
- Optimális kiegyensúlyozás a ± 1 grammos súlyegyeztetett készletekhez
Paraméterek
Termék gyártója | ZRP |