Leírás
Az Ecumaster Battery Isolator egy motorsport-főrelé eszköz, amelyet az FIA-szabványnak megfelelő akkumulátor-leválasztásra és motorleállításra terveztek. A készüléket kemény motorsportkörnyezetre tervezték, és mindössze 83 g súlyú. A teljesen szilárdtest-alapú kialakításnak köszönhetően a mechanikus alkatrészek hiánya hosszú élettartamot és nagy megbízhatóságot biztosít. Az eszköz beépített generátorterhelés-mentesítéssel rendelkezik, külső alkatrészek hozzáadása nélkül. A vészleállás során nem áll fenn a drága elektronikus berendezések károsodásának veszélye. A leválasztó két külső kapcsolóval vezérelhető, és CAN-busz üzenettel leállítható. Az üzenet egy Ecumaster PMU16 egységről küldhető ütközés vagy más esemény esetén. A készülék a CAN-buszon keresztül konfigurálható. Emellett diagnosztikai információkat is küld, amelyeket más berendezések felhasználhatnak, és amelyek a készülék beállítása és diagnosztikája során értékesnek bizonyulnak. Teljesen védett a túlmelegedés és a túláram ellen. A készülék állapotát egy többszínű ledes lámpa jelzi.
Főbb jellemzők
-Súly: 83g
-Méretek: Méret: 50mm x 100mm x 38.5mm
-Feszültségtartomány: V feszültségtartomány: 6V - 19V, 28V átmeneti feszültség
(csak 12V-os autóipari berendezésekben)
Működési hőmérséklet-tartomány: -40C + 125C
-Áramfelvétel: 300A folyamatos, csúcsáram 1000A-ig
-Az árammérés felbontása 4A
-Árammérési tartomány: -1000A és 1000A között
-Az árammérés pontossága: ±10%
-Induktív terhelés kapcsolási képessége: 600mJ
-Garázs: -Keretezés: IP67 védettségű, eloxált alumínium
- Nagyáramú csatlakozók: M8 nikkelezett csatlakozók
vagy Radlok csatlakozók
-Szignálcsatlakozó: ASX202-06PN
(ASX602-06SN csatlakozódugó tartozék)
Takarékos állapotú áramfelvétel: -Teljesítménytakarékos állapotú áramfelvétel: <1mA
-ON állapotú áramfelvétel: -Kapcsoló állapotú áramfelvétel: ~20mA
-Motorleállító kimenet: (VBat), Low (GND) vagy Hi-Z