Leírás
Az EMU Black egy osztályelső, önálló motorvezérlő rendszer, amelyet a jelenleg elérhető legfejlettebb és legösszetettebb motorok működtetésére terveztek. Ez a már bevált rendszerünk, az EMU utódja. Az EMU élettartama alatt rengeteg adatot gyűjtöttünk, amelyek lehetővé teszik számunkra a készülék hardverének és szoftverének jelentős fejlesztését.
Az EMU Black a versenyautókat, közúti autókat, motorkerékpárokat, hajókat és helyhez kötött motoros alkalmazásokat célozza meg.
Az EMU Black 1-12 hengeres motorok üzemanyag-ellátását, gyújtását és segédrendszereit vezérli, beleértve a drive-by-wire fojtószelepekkel és VVT-vel ellátott motorokat is.
Akár 6 passzív vagy 12 intelligens tekercset is képes közvetlenül meghajtani, és ehhez nincs szükség külső erősítő/teljesítménymodulokra. A kifinomult drive-by-wire stratégiák a gázkarok széles körű vezérlését biztosítják, a biztonság érdekében fejlett plauzibilitási (hiba/hiba) ellenőrzéssel együtt.
A rendszer képességei a könnyen és ingyenesen frissíthető firmware-nek köszönhetően idővel bővülnek (pl. új stratégiák, trigger-minták, CAN-adatfolyamok).
Az EMU több beépített értékkel rendelkezik, mint bármely más utángyártott ECU. Könnyedén megfelel más, több bemenettel és kimenettel rendelkező önálló irányítórendszerek funkcionalitásának. Sok más ECU-rendszerrel ellentétben az EMU rendelkezik beépített széles sávú lambda bemenettel (Bosch LSU 4.2 és LSU 4.9 szenzorok közvetlenül bekötve), MAP vezérlő csatlakozóval (4 bar MAP szenzor a fedélzeten), 2 EGT szonda bemenettel és egy bemenettel egy Flex Fuel etanol tartalom szenzor közvetlen csatlakoztatásához. Mindez nagyobb rugalmasságot biztosít, csökkenti a költségeket és kiküszöböli a külső vagy kiegészítő jelkondicionáló vezérlőrendszerek és a kapcsolódó kábelezés szükségességét, amelyet más irányítási rendszerek igényelnek.