Leírás
EMU FEKETE Plug and Play Audi RS4 AGB
Az Ecumaster Plug In ECU-k az EMU Black technológiával rendelkeznek, az egyszerű beszerelés érdekében OEM-szerelésű házban. Az Ecumaster Interconnectorokkal ellentétben a Plug In ECU-k nem igényelnek külön adaptert. Az egyetlen ház csökkenti a bonyolultságot és a telepítési időt, és lehetővé teszi a gyári alaptérkép előzetes feltöltését. A Plug In ECU-k egyedi CNC alumínium házakban vannak elhelyezve, amelyek megfelelnek az OEM környezetvédelmi besorolásnak. A kiegészítő funkciók, mint például az extra bemenetek/kimenetek és a lambdavezérlés, egy kiegészítő kábelköteg segítségével csatlakoztathatók.
MŰSZAKI ADATOK
ÁLTALÁNOS
Hőmérséklet-tartomány - AECQ100 GRADE2 (-40 és +105˚C között)
Fordított akkumulátor védelem - Igen, belső
Működési feszültség - 6-22V, tranziensekkel szembeni védettség az ISO 7637 szabvány szerint.
Zárószerkezet - IP 60, egyedi CNC megmunkálású alumíniumból.
Méret (mm) és súly (g) - 150x72x31, 390
Csatlakozók - 1 x 24, 1 x 39 FCI járműipari csatlakozó
PC-kommunikáció - USB (PC-kliens szoftverrel), soros, CAN
KIMENETEK
Injektor kimenetek - 6 védett kimenet 5A, alacsony oldali
Gyújtás kimenetek - 6 kimenet 7A (15A csúcs) (passzív és aktív tekercsek támogatottak)
Kiegészítő kimenetek - 6 védett kimenet 5A, alacsony oldalú
Egyéb kimenetek - Teljes híd 7A-ig, különálló kimenetként vagy 2 H-hídként használható.
WBO fűtés - Védett alacsony oldal 5A-ig
Kommunikáció - soros, CAN BUS 2.0B
BEMENETEK
Analóg bemenetek - 9 bemenet, felbontás 10Bit, 0-5V (védett)
EGT bemenetek - 2 K-típusú termoelemhez
Kopogásérzékelő - 2 bemenet
Oxigénszenzor - LSU 4.2, LSU 4.9 vagy keskeny sávú érzékelő
Trigger bemenetek - 3 (elsődleges, 2 bütyök) Hall/ VR szoftveresen választható
VSS - 1 (Hall / VR)
Flex Fuel érzékelő - Igen
Kapcsolóbemenetek - 3 bemenet, földre kapcsolva
SZENZOROK
Hőmérsékletérzékelők - IAT, CLT, olajhőmérséklet, AC párologtató hőmérséklete
Nyomásérzékelő - MAP, olajnyomás, üzemanyagnyomás (felhasználó által meghatározott karakterisztika), AC nyomásérzékelő, visszanyomás
Oxigénszenzor - LSU 4.2 vagy 4.9 (beépített vezérlő), keskeny sávú, külső WBO vezérlők
Sebesség - járműsebesség-érzékelő (VR/HALL), sebességérzékelő (érzékelő, számított)
ÜZEMANYAGFELTÖLTÉS
Befecskendezők - TELJESÍTÉS Legfeljebb 8 HiZ befecskendező (szekvenciális)
Befecskendezési szög vezérlés - 0-720 fok, a befecskendezések kezdete vagy vége
Akkumulátorkompenzáció - Felhasználó által meghatározott, varázsló a népszerű injektorokhoz
Üzemanyag-feltöltési stratégiák - VE alapú fordulatszám-sűrűség, Alpha N
Légtöltési hőmérséklet - IAT és CLT alapján
VE táblázat - 2 táblázat 16×20 (terhelés x fordulatszám), 0,1%-os felbontás
Egyedi henger-trimmelés - Igen
Fokozatos befecskendezés - Igen
További korrekció - Oxigénszenzor-korrekciók, EGT-korrekció (hengerenként), BARO, TPS vs MAP, TPS vs RPM, Warmup, Nitrous, LC, ALS, ASE, üzemanyagnyomás, kopogásérzékelő.
Lambda alapú valós idejű korrekció - Lambda céltáblázat használata
Acc. / lassítás dúsítás - Igen
IGNITION
Gyújtáskimenetek - 6 passzív és aktív tekercshez (szoftveresen választható)
Támogatott triggerek - N-1, N-2, N-3, N+1, Multitooth, Subaru triggerek, Nissan trigger, Lotus Elise, Audi trigger, Renault Clio Wiliams / Alpine, Colt 1.5CZ, Wrangler.
Gyújtási szög táblázat - 2 táblázat 16×20 (terhelés x fordulatszám), 0,5 fokos felbontással.
Hengerenkénti trimmelés - Igen
Tartózkodási idő akkumulátor kompenzáció - Használt definiált, varázsló a népszerű tekercsekhez
Páratlan tűz kompatibilitás - Alkalmazásfüggő
További korrekció - CLT, IAT, TPS vs. MAP, nitrogén, üresjárat, kopogásérzékelő, LC, pit limiter, ALS, flat shift, időzítők, gyorsított dúsítás.
KOPOGÁS-ÉRZÉKELÉS
Csatornák - 2
Rezonanciafrekvencia-tartomány - 1-20 kHz, 3. rendű AAF
Mintavételezés - gyújtási eseményvezérelt, kopogás ablak
Műveletek - Gyújtáskésleltetés, üzemanyag dúsítás, műszerfali jelzés
IDLE VEZÉRLÉS
Vezérlés típusa - PWM mágnesszelepek (2,3 vezeték), vezetékes vezérlés, léptetőmotorok (két- és egypólusú), gyújtásleállítás, üzemanyagleállítás.
Vezérlési stratégia - Nyitott/zárt hurok , gyújtásszög-szabályozás
VE korrekció - Igen, Alpha-N esetén
Korrekciók - AC kuplung, hűtőfolyadék ventilátor, analóg bemenet
BOOST VEZÉRLÉS
Boost ref és target táblázatok - 2 készlet 10×10 (TPS vs. RPM)
Vezérlési stratégiák - Nyitott/zárt hurok (PID-alapú)
Korrekciók - Sebességváltó, VSS, IAT, EGT
DRIVE BY WIRE
Vezérlési stratégia - Fejlett 3D PID + statikus súrlódási kompenzáció
Támogatott fojtószelepek - Mindegyik egyenáramú motorral és 6,5A-nál kisebb áramigénnyel. Varázsló 28 népszerű elektronikus fojtószelephez
PPS a fojtószelep helyzetére jellemző - 3D táblázat
BLIP-támogatás - Igen
ALS-támogatás - Igen
VONTATÁSI VEZÉRLÉS
TC stratégia - Delta RPM, sebességváltó kompenzáció
Nyomatékcsökkentés - Szikravágás 3D táblázat segítségével (16×20)
Érzékenységszabályozás - 10 állású forgókapcsoló
VÁLTOZÓ SZELEPVEZÉRLÉS
Támogatott rendszerek - VVTi, MiVec, VANOS, Double Vanos
A vezérműtengelyek száma - 2
Vezérlési stratégia - PID-alapú zárt hurok, CAM-szög céltáblák (12×12)
FLEX FUEL
Etanoltartalom mérés - Igen
Üzemanyag-hőmérséklet mérés - Igen
Táblázatok keverése - VE, IGN, Lambda/AFR, Boost, indító üzemanyag, ASE, Warmup
Üzemanyaghőmérséklet PW korrekció - Igen
SPORT
ALS - 2 független ALS-beállítás, DBW-támogatás
Váltófény - Váltófényenként
Indításvezérlés - Igen
Sebességváltó - Igen (nyílt hurok), DBW blip támogatás Forrás: Forrás: A sebességváltó váltó kapcsolása - Igen (nyitott hurok), DBW blip támogatás: Kapcsoló, terhelésmérő cella, CAN
Gödörkorlátozó - Igen
Gördülésgátló - Igen
MOTORVÉDELEM
Kritikus érzékelők hibamentes értékei - Igen
Műszerfali hibajelzés - Igen, felhasználó által definiálható
Túlmelegedés elleni motorvédelem - Igen (olaj és hűtőfolyadék), felhasználó által meghatározott, fordulatszám-korlátozás
Alacsony olajnyomás elleni védelem - Igen, felhasználó által meghatározott, kikapcsolás
Üzemanyagnyomás-védelem - Igen, üzemanyagadag-kompenzáció, fordulatszám-korlátozás, motorleállítás
Magas kipufogógáz-hőmérséklet - Riasztás, hengerenkénti üzemanyag-trimmer, nyomáskorlátozás
CAN BUS
CAN-szabvány - CAN 2.0 A/B (125, 250, 500, 1000 kbps)
Támogatott CAN-jelzők - ECUMASTER, Motec M800 Set 1, Haltech E8 E11v2, Pectel SQ 6, AEM
Támogatott OEM CAN-áramkörök - BMW E46, Citroen C2, Mazda RX8, Ford ST, Polaris RZR, Mini Cooper R53, Fiat 500, Renault Clio, Lotus, Ford Fiesta, Ford ST, EVO X (AYC támogatás)
MÁS
A nem használt befecskendező kimenetek AUX kimenetként használhatók - Igen
Kimeneti funkciók - Üzemanyagszivattyú, hűtőfolyadék ventilátor, parametrikus kimenetek, nitró vezérlés, PWM 3D táblázat kimenet, AC tengelykapcsoló, fő relé, sebességmérő, fordulatszámmérő.
Jelszóvédelem - Igen, 2 szint
Időzítők - Üzemanyag, gyújtás, Boost, virtuális kimenetek által vezérelt időzítők
Soros műszerfal támogatás - AIM, RaceTechnology
Autotune - Igen
Beépített trigger-skála - Igen
Naplózás - Valós idejű naplózás a PC számítógépre, külső naplózók (soros/CAN) naplózása.
DSG - DQ250,DQ500