Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

EMU FEKETE Plug and Play VW R32 VR6 BFH

634.700 Ft
Menny.:db
Saját raktáron : (Szállítás 1-2 munkanap) Elfogyott
Külső raktáron : (Szállítás 5-7 munkanap) Elfogyott
Várható szállítás: 2025. május 01.
Cikkszám: ECU-EMU-BL-R32-BFH

Leírás

EMU FEKETE Plug and Play VW R32 VR6 BFH

Az Ecumaster Plug In ECU-k az EMU Black technológiával rendelkeznek, az egyszerű beszerelés érdekében OEM-szerelésű házban. Az Ecumaster Interconnectorokkal ellentétben a Plug In ECU-k nem igényelnek külön adaptert. Az egyetlen ház csökkenti a bonyolultságot és a beszerelési időt, és lehetővé teszi a széria alaptérkép előzetes feltöltését. A Plug In ECU-k egyedi CNC alumínium házakban vannak elhelyezve, amelyek megfelelnek az OEM környezetvédelmi besorolásnak. A kiegészítő funkciók, mint például az extra bemenetek/kimenetek és a lambdavezérlés, egy kiegészítő kábelköteg segítségével csatlakoztathatók.

MŰSZAKI ADATOK

ÁLTALÁNOS

Hőmérséklet-tartomány - AECQ100 GRADE2 (-40 és +105˚C között)

Fordított akkumulátor védelem - Igen, belső

Működési feszültség - 6-22V, tranziensekkel szembeni védettség az ISO 7637 szabvány szerint.

Zárószerkezet - IP 60, egyedi CNC megmunkálású alumíniumból.

Méret (mm) és súly (g) - 150x72x31, 390

Csatlakozók - 1 x 24, 1 x 39 FCI járműipari csatlakozó

PC-kommunikáció - USB (PC-kliens szoftverrel), soros, CAN

KIMENETEK

Injektor kimenetek - 6 védett kimenet 5A, alacsony oldali

Gyújtás kimenetek - 6 kimenet 7A (15A csúcs) (passzív és aktív tekercsek támogatottak)

Kiegészítő kimenetek - 6 védett kimenet 5A, alacsony oldalú

Egyéb kimenetek - Teljes híd 7A-ig, különálló kimenetként vagy 2 H-hídként használható.

WBO fűtés - Védett alacsony oldal 5A-ig

Kommunikáció - soros, CAN BUS 2.0B

BEMENETEK

Analóg bemenetek - 9 bemenet, felbontás 10Bit, 0-5V (védett)

EGT bemenetek - 2 K-típusú termoelemhez

Kopogásérzékelő - 2 bemenet

Oxigénszenzor - LSU 4.2, LSU 4.9 vagy keskeny sávú érzékelő

Trigger bemenetek - 3 (elsődleges, 2 bütyök) Hall/ VR szoftveresen választható

VSS - 1 (Hall / VR)

Flex Fuel érzékelő - Igen

Kapcsolóbemenetek - 3 bemenet, földre kapcsolva

SZENZOROK

Hőmérsékletérzékelők - IAT, CLT, olajhőmérséklet, AC párologtató hőmérséklete

Nyomásérzékelő - MAP, olajnyomás, üzemanyagnyomás (felhasználó által meghatározott karakterisztika), AC nyomásérzékelő, visszanyomás

Oxigénszenzor - LSU 4.2 vagy 4.9 (beépített vezérlő), keskeny sávú, külső WBO vezérlők

Sebesség - járműsebesség-érzékelő (VR/HALL), sebességérzékelő (érzékelő, számított)

ÜZEMANYAGFELTÖLTÉS

Befecskendezők - TELJESÍTÉS Legfeljebb 8 HiZ befecskendező (szekvenciális)

Befecskendezési szög vezérlés - 0-720 fok, a befecskendezések kezdete vagy vége

Akkumulátorkompenzáció - Felhasználó által meghatározott, varázsló a népszerű injektorokhoz

Üzemanyag-feltöltési stratégiák - VE alapú fordulatszám-sűrűség, Alpha N

Légtöltési hőmérséklet - IAT és CLT alapján

VE táblázat - 2 táblázat 16×20 (terhelés x fordulatszám), 0,1%-os felbontás

Egyedi henger-trimmelés - Igen

Fokozatos befecskendezés - Igen

További korrekció - Oxigénszenzor-korrekciók, EGT-korrekció (hengerenként), BARO, TPS vs MAP, TPS vs RPM, Warmup, Nitrous, LC, ALS, ASE, üzemanyagnyomás, kopogásérzékelő.

Lambda alapú valós idejű korrekció - Lambda céltáblázat használata

Acc. / lassítás dúsítás - Igen

IGNITION

Gyújtáskimenetek - 6 passzív és aktív tekercshez (szoftveresen választható)

Támogatott triggerek - N-1, N-2, N-3, N+1, Multitooth, Subaru triggerek, Nissan trigger, Lotus Elise, Audi trigger, Renault Clio Wiliams / Alpine, Colt 1.5CZ, Wrangler.

Gyújtási szög táblázat - 2 táblázat 16×20 (terhelés x fordulatszám), 0,5 fokos felbontással.

Hengerenkénti trimmelés - Igen

Tartózkodási idő akkumulátor kompenzáció - Használt definiált, varázsló a népszerű tekercsekhez

Páratlan tűz kompatibilitás - Alkalmazásfüggő

További korrekció - CLT, IAT, TPS vs. MAP, nitrogén, üresjárat, kopogásérzékelő, LC, pit limiter, ALS, flat shift, időzítők, gyorsított dúsítás.

KOPOGÁS-ÉRZÉKELÉS

Csatornák - 2

Rezonanciafrekvencia-tartomány - 1-20 kHz, 3. rendű AAF

Mintavételezés - gyújtási eseményvezérelt, kopogás ablak

Műveletek - Gyújtáskésleltetés, üzemanyag dúsítás, műszerfali jelzés

IDLE VEZÉRLÉS

Vezérlés típusa - PWM mágnesszelepek (2,3 vezeték), vezetékes vezérlés, léptetőmotorok (két- és egypólusú), gyújtásleállítás, üzemanyagleállítás.

Vezérlési stratégia - Nyitott/zárt hurok , gyújtásszög-szabályozás

VE korrekció - Igen, Alpha-N esetén

Korrekciók - AC kuplung, hűtőfolyadék ventilátor, analóg bemenet

BOOST VEZÉRLÉS

Boost ref és target táblázatok - 2 készlet 10×10 (TPS vs. RPM)

Vezérlési stratégiák - Nyitott/zárt hurok (PID-alapú)

Korrekciók - Sebességváltó, VSS, IAT, EGT

DRIVE BY WIRE

Vezérlési stratégia - Fejlett 3D PID + statikus súrlódási kompenzáció

Támogatott fojtószelepek - Mindegyik egyenáramú motorral és 6,5A-nál kisebb áramigénnyel. Varázsló 28 népszerű elektronikus fojtószelephez

PPS a fojtószelep helyzetére jellemző - 3D táblázat

BLIP-támogatás - Igen

ALS-támogatás - Igen

VONTATÁSI VEZÉRLÉS

TC stratégia - Delta RPM, sebességváltó kompenzáció

Nyomatékcsökkentés - Szikravágás 3D táblázat segítségével (16×20)

Érzékenységszabályozás - 10 állású forgókapcsoló

VÁLTOZÓ SZELEPVEZÉRLÉS

Támogatott rendszerek - VVTi, MiVec, VANOS, Double Vanos

A vezérműtengelyek száma - 2

Vezérlési stratégia - PID-alapú zárt hurok, CAM-szög céltáblák (12×12)

FLEX FUEL

Etanoltartalom mérés - Igen

Üzemanyag-hőmérséklet mérés - Igen

Táblázatok keverése - VE, IGN, Lambda/AFR, Boost, indító üzemanyag, ASE, Warmup

Üzemanyaghőmérséklet PW korrekció - Igen

SPORT

ALS - 2 független ALS-beállítás, DBW-támogatás

Váltófény - Váltófényenként

Indításvezérlés - Igen

Sebességváltó - Igen (nyílt hurok), DBW blip támogatás Forrás: Forrás: A sebességváltó váltó kapcsolása - Igen (nyitott hurok), DBW blip támogatás: Kapcsoló, terhelésmérő cella, CAN

Gödörkorlátozó - Igen

Gördülésgátló - Igen

MOTORVÉDELEM

Kritikus érzékelők hibamentes értékei - Igen

Műszerfali hibajelzés - Igen, felhasználó által definiálható

Túlmelegedés elleni motorvédelem - Igen (olaj és hűtőfolyadék), felhasználó által meghatározott, fordulatszám-korlátozás

Alacsony olajnyomás elleni védelem - Igen, felhasználó által meghatározott, kikapcsolás

Üzemanyagnyomás-védelem - Igen, üzemanyagadag-kompenzáció, fordulatszám-korlátozás, motorleállítás

Magas kipufogógáz-hőmérséklet - Riasztás, hengerenkénti üzemanyag-trimmer, nyomáskorlátozás

CAN BUS

CAN-szabvány - CAN 2.0 A/B (125, 250, 500, 1000 kbps)

Támogatott CAN-jelzők - ECUMASTER, Motec M800 Set 1, Haltech E8 E11v2, Pectel SQ 6, AEM

Támogatott OEM CAN-áramkörök - BMW E46, Citroen C2, Mazda RX8, Ford ST, Polaris RZR, Mini Cooper R53, Fiat 500, Renault Clio, Lotus, Ford Fiesta, Ford ST, EVO X (AYC támogatás)

MÁS

A nem használt befecskendező kimenetek AUX kimenetként használhatók - Igen

Kimeneti funkciók - Üzemanyagszivattyú, hűtőfolyadék ventilátor, parametrikus kimenetek, nitró vezérlés, PWM 3D táblázat kimenet, AC tengelykapcsoló, fő relé, sebességmérő, fordulatszámmérő.

Jelszóvédelem - Igen, 2 szint

Időzítők - Üzemanyag, gyújtás, Boost, virtuális kimenetek által vezérelt időzítők

Soros műszerfal támogatás - AIM, RaceTechnology

Autotune - Igen

Beépített trigger-skála - Igen

Naplózás - Valós idejű naplózás a PC számítógépre, külső naplózók (soros/CAN) naplózása.

DSG - DQ250,DQ500

Az Ecumaster márkájú termékeket nem szállítjuk az USA-ba, Kanadába és Mexikóba.