Leírás
Az AEM F/IC-6 lehetővé teszi a versenyzők számára, hogy késleltessék a gyújtást és pontos mennyiségű üzemanyagot juttassanak a legfeljebb 6 hengeres, utángyártott, kényszerített szívócsöves versenymotorokhoz, anélkül, hogy elavult FMU-kra vagy "boost rejtő" vezérlőkre lenne szükség. Ez a rendszer a gyári ECU-val párhuzamosan működik az OBD-II-vel felszerelt versenyautókon, amelyek nem gyári kényszerindukciós rendszerrel rendelkeznek, változó vezérműtengely-időzítéssel vagy anélkül, és megakadályozza a bonyolult gyári időzítési mintázatokból adódó tuningkorlátozásokat.
- Az F/IC-6 az utángyártott, kényszerített szívócsöves versenyautókkal működik, legfeljebb 6 hengeresekkel.
- Ideális a változó vezérlésű vezérlésű (VTEC, VVTi, MiVEC, stb.) nem gyári kényszerített szívórendszerrel rendelkező járművekhez.
- Nem befolyásolja a klímavezérlést, a műszerfalat vagy a CAN-busz hálózaton lévő egyéb alkatrészeket.
- USB tápellátás a kalibrációs módosításokhoz, ha eltávolítják a járműből
- 64kb belső adatnaplózás
JELLEMZŐK | F/IC-6 |
Injektor csatornák | 6 |
Fejlett injektorterhelés-szimuláció és szűrés | NINCS |
Időzítési csatornák (bütyök + forgattyú) | 3 |
Magas/alacsony feszültségű választható MAG-meghajtó kimenetek | NINCS |
TPS bemenet | IGEN |
MAP-érzékelő (fedélzeti) | IGEN |
MAP (0-5v intercept) | IGEN |
Frekvencia alapú áramlásmérő támogatása | NEM |
Sebességmérő újrakalibrátor | NEM |
O2-érzékelő újratérképezése | IGEN |
Külső AFR bemenet | IGEN |
Általános 0-5v-os feltérképezők | 2 |
Boost vezérlő (AEM 30-2400 szolenoidot igényel) | NEM |
IAT naplózási bemenet | NINCS |
PC-s adatgyűjtés | IGEN |
Belső naplózási memória | 64 Kb |
VTEC kimenet/vezérlés/+12V kapcsolható kimenet | IGEN |
MAG vagy HALL érzékelő | 30-1910 |
MAG-érzékelő. 80-90-es évek Honda disztribúciója | 30-1911 |
MAG vagy HALL áramköri meghajtóval injektorterheléshez Chrysler járműveken. | 30-1913 |