Leírás
Az AEM Fuel Ignition Controller egy gazdaságos megoldás az üzemanyag és a gyújtás vezérlésére olyan járműveken, amelyek nem igényelnek önálló motorvezérlést, beleértve a változó vezérlésű motorokat, mint a VTEC, VVTi és MiVEC.
.
Áttekintés A Fuel Ignition Controller egy PC-n programozható egység, amely az OBD-II-es járművekkel és nem gyári kényszerindukciós rendszerekkel rendelkező felhasználók számára lehetővé teszi a gyújtás késleltetését és a pontos üzemanyag-mennyiség adagolását anélkül, hogy elavult FMU-kra vagy ''boost bújtató'' vezérlőkre lenne szükség. Ez a rendszer a gyári ECU-val párhuzamosan működik, megelőzve az összetett gyári időzítési minták miatti tuningkorlátozásokat, és nem okoz motorellenőrző lámpát (CEL).
Pontos üzemanyag-szállítás
A Fuel Ignition Controller elfogja a széria injektorok jelét, lehetővé téve a felhasználó számára az impulzusszélesség +/-100%-os módosítását. Az F/IC az egyetlen piggy-back rendszer, amely képes csökkenteni az injektorok impulzusszélességét, lehetővé téve a felhasználó számára, hogy nagyobb utángyártott injektorokat vezessen, miközben a megfelelő levegő/üzemanyag arányt megtartja. Ez a nagy teljesítményű rendszer a gyári injektorjelet is képes megcsapolni, és önállóan működve akár hat (6) további injektor meghajtására is képes.
Időzítés késleltetés vezérlése
A Fuel Ignition Controller képes az időzítés késleltetésére azáltal, hogy megszakítja és késlelteti a vezérműtengely- és forgattyústengely-érzékelők kimeneteit a motor felé - ez nem befolyásolja hátrányosan a változó vezérműtengely-időzítéssel felszerelt alkalmazásokat. A Fuel Ignition Controller képes a gyári rendszerből származó időzítés késleltetésére a motor fordulatszám és a terhelés alapján.
Érzékelő kalibrálás és vezérlés
A Fuel Ignition Controller a MAF-érzékelő újrakalibrálására / rögzítésére is használható, kiküszöbölve a nem felturbózott gyári MAF-okkal kapcsolatos gyakori problémákat. A fedélzeti MAP-érzékelő lehetővé teszi a megfelelő üzemanyag-ellátást feltöltött alkalmazásokban.
A CAN-BUS RENDSZEREK NEM ÉRINTETTEK
Mivel a Fuel Ignition Controller a gyári ECU-val együtt működik, a CAN-BUS rendszerrel felszerelt késői modellek megtartják a klímavezérlők, a műszerfal és a hálózaton lévő egyéb alkatrészek működését.
Jellemzők:
Működik a legújabb OBD-II járművekkel, beleértve a változó szelepvezérlést is Változó szelepvezérlés vezérlő a motor fordulatszámától és terhelésétől függően Hat (6) injektor bemenet szimulált injektor terheléssel, amelyet az OEM injektorok újraképzésénél használnak Hat (6) üzemanyag injektor vezérlő az ECU kimenetének újraképzéséhez (+/- 100% trim) vagy álló-21x17 térképek konfigurálható terhelés- és fordulatszám-határértékekkel Analóg be- és kimenet az újrakalibráláshoz / rögzítéshez A MAF F/IC a PC-ről veszi az áramot USB-interfész a gyors és egyszerű kalibrációs módosításokhoz 64 kB-os fedélzeti adatgyűjtő A Peak & Hold injektorvezérlő doboz használatával nagy impedanciájú injektorokat vagy alacsony impedanciájú injektorokat vezérel Három (3) csatorna az időzítés késleltetésére Támogatja a MAG vagy HALL szenzor típusokat A fedélzeti 41PSIA (kb. 25PSI lökettérfogatnyomás-érzékelő)