Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Nissan S14 S15 első drift szögzár készlet V3 első csomagtartóhoz Wisefab

1.252.900 Ft
Menny.:db
Saját raktáron : (Szállítás 1-2 munkanap) Elfogyott
Külső raktáron : (Szállítás 5-7 munkanap) 2 db külső raktáron
Várható szállítás: 2025. május 01.
Cikkszám: WF1401

Leírás

A Wisefab "Odi Edition" V3 Nissan S-Chassis lock kit áthelyezi a kormányrudat a segédváz elejére - így jobb autóvezérlést tesz lehetővé közepes és teljes blokkolásnál, és megakadályozza a kormányzás "megakadását" maximális szögben. A kormányzás érzetét a teljes lendületben egyenletesebbé teszi, ami összességében egy "használhatóbb" zárási tartományt tesz lehetővé. Az Ackermann és a bump-kormányzás is átdolgozásra került a kifinomultabb vezetési érzet érdekében. Az alsó vezérlőkarhoz hozzáadott gyors utánfutás-beállítóval az alsó karon a kormánymű utánfutásának beállítása is gyors és egyszerű. Az "Odi Edition" készlet valóban az S-futómű szögszett megoldásának végső csúcspontja!

Lábujj be/ki: Ha az Ackermann értéke 0 vagy negatív, akkor a lábujj 2 mm-rel kint van. Ha az Ackermann pozitív, akkor a lábujj 0.
Dőlésszög: -4 +/-0,5
Caster: 3,5 ´+/-0,5

  • Több használható zárás.
    65+ fokos zárás, jobb érzés és pontosabb kezelhetőség. A kormánygeometriát párhuzamosról pozitív Ackermannra állíthatod pár perc alatt, akár a pálya mellett is, anélkül, hogy elrontanád az igazítást.
    Ackermann beállítási készlet tartozék.
  • Kevésbé érzékeny kormányzás.
    Megnövelt kormányáttétel a sima kezelhetőségért.
  • Nagyobb rugóút.
    Kevesebb interferencia veszélye teljes lehajlásnál. Hosszú lökettérfogatú tekercsrugó-készletek használhatók.
  • Könnyebb és erősebb.
    Optimalizált kialakítás nagy szilárdságú acéllal kombinálva.
  • Magasabb gördülési középpont (RC).
    A Wisefab csuklócsuklónál a gömbcsukló 60 mm-rel lejjebb van engedve, ami az első RC-t feljebb hozza a leengedett autóban, nagyobb gördülési merevséget biztosít, és lehetővé teszi az első gördülésgátló (lengőkar) eltávolítását, amelyet elég nehéz ilyen nagy zárószöggel csomagolni.
  • Gyors és kényelmes görgőállási beállítás az alsó vezérlőkarról.
  • Állítható dőlésszög a felső rögzítésről
  • Állítható záróütköző.
  • Egy darab alsó vezérlőkar kialakítása.
    Az alsó lengőkarokat egy karral helyettesítik. Nagyobb kormányszöggel driftelve a merevség és a csomagolás problémássá válna. Ezért alsó egy darabból álló kart használnak.
  • Nagyon jó dőlésszabályozás és minimális bütykös kormányzás nagy kormányszögeknél.
    A drift autóknál a dinamikus dőlés és a bütykös kormányzás sokkal fontosabb, mint a statikus. A kinematikánkkal biztosítottuk, hogy a dőlésszög nagyon jó első tapadást biztosít, és a bütykös kormányzás minimális a kormányzás minden tartományában.
    • Kormányzási bütykök vezérlése.
      Driftelés közben, amikor a kormányszög sokkal nagyobb, a bütykölés is nagyobb, még azonos geometria mellett is, és ez problémává válhat. Úgy változtattuk meg a geometriát, hogy ez ne okozzon kezelhetőségi problémákat.
    • Következetes és kiszámítható önbeálló nyomaték.
      Nem a futóműtengely az egyetlen fontos paraméter a megfelelő önbeállítási nyomaték biztosításához, különösen nagy zárásnál. A különböző paraméterek kombinációja a következetes nyomvonal és önbeállítási nyomaték fenntartása. A mi beállításunkkal a kormánykerék mindig a mozgás irányába fordul, és nem akad el teljes zárásnál.

A készlet a következőket tartalmazza:

  • Állítható felső tekercsrugó tartó, Formula Drift megfelelőség.
  • Ajtócsuklók a hardverekkel.
  • Alsó vezérlőkarok.
  • Összeszerelt összekötő rudak.
  • Fogasléc áthelyező készlet.
  • Fogasléc telepítési útmutató.
  • Szerelési útmutató.

Egyéb alkatrészek, csomagolás és szabad tér.

  • Ez a készlet feltételezi, hogy a tekercsrugóknak elegendő szabad helyük van.
  • A motor típusától és az olajteknő beállításától függően további módosításokra lehet szükség a segédkereten és/vagy az olajteknőn.
  • A felni szélességétől és az ET-től függően szélesebb sárvédőkre vagy sárvédőszélesítésekre lehet szükség.
  • 635 mm-ig terjedő gumiabroncs-átmérővel (215/45R17, 225/45R17, 235/40R17, 225/40R18 stb.) és csökkentett hasmagassággal a belső kerékjáratokat kissé módosítani kell.
  • Az ajánlott tengelytáv 135-140mm (7" ET45; 8" ET35; 9" ET25).Ha az ET kisebb, akkor a kerekek jobban kívül maradnak, ha az ET nagyobb, akkor távtartókat kell használni.