Leírás
A Wisefab "Odi Edition" V3 Nissan S-Chassis lock kit áthelyezi a kormányrudat a segédváz elejére - így jobb autóvezérlést tesz lehetővé közepes és teljes blokkolásnál, és megakadályozza a kormányzás "megakadását" maximális szögben. A kormányzás érzetét a teljes lendületben egyenletesebbé teszi, ami összességében egy "használhatóbb" zárási tartományt tesz lehetővé. Az Ackermann és a bump-kormányzás is átdolgozásra került a kifinomultabb vezetési érzet érdekében. Az alsó vezérlőkarhoz hozzáadott gyors utánfutás-beállítóval az alsó karon a kormánymű utánfutásának beállítása is gyors és egyszerű. Az "Odi Edition" készlet valóban az S-futómű szögszett megoldásának végső csúcspontja!
Lábujj be/ki: Ha az Ackermann értéke 0 vagy negatív, akkor a lábujj 2 mm-rel kint van. Ha az Ackermann pozitív, akkor a lábujj 0.
Dőlésszög: -4 +/-0,5
Caster: 3,5 ´+/-0,5
- Több használható zárás.
65+ fokos zárás, jobb érzés és pontosabb kezelhetőség. A kormánygeometriát párhuzamosról pozitív Ackermannra állíthatod pár perc alatt, akár a pálya mellett is, anélkül, hogy elrontanád az igazítást.
Ackermann beállítási készlet tartozék. - Kevésbé érzékeny kormányzás.
Megnövelt kormányáttétel a sima kezelhetőségért. - Nagyobb rugóút.
Kevesebb interferencia veszélye teljes lehajlásnál. Hosszú lökettérfogatú tekercsrugó-készletek használhatók. - Könnyebb és erősebb.
Optimalizált kialakítás nagy szilárdságú acéllal kombinálva. - Magasabb gördülési középpont (RC).
A Wisefab csuklócsuklónál a gömbcsukló 60 mm-rel lejjebb van engedve, ami az első RC-t feljebb hozza a leengedett autóban, nagyobb gördülési merevséget biztosít, és lehetővé teszi az első gördülésgátló (lengőkar) eltávolítását, amelyet elég nehéz ilyen nagy zárószöggel csomagolni. - Gyors és kényelmes görgőállási beállítás az alsó vezérlőkarról.
- Állítható dőlésszög a felső rögzítésről
- Állítható záróütköző.
- Egy darab alsó vezérlőkar kialakítása.
Az alsó lengőkarokat egy karral helyettesítik. Nagyobb kormányszöggel driftelve a merevség és a csomagolás problémássá válna. Ezért alsó egy darabból álló kart használnak. - Nagyon jó dőlésszabályozás és minimális bütykös kormányzás nagy kormányszögeknél.
A drift autóknál a dinamikus dőlés és a bütykös kormányzás sokkal fontosabb, mint a statikus. A kinematikánkkal biztosítottuk, hogy a dőlésszög nagyon jó első tapadást biztosít, és a bütykös kormányzás minimális a kormányzás minden tartományában.- Kormányzási bütykök vezérlése.
Driftelés közben, amikor a kormányszög sokkal nagyobb, a bütykölés is nagyobb, még azonos geometria mellett is, és ez problémává válhat. Úgy változtattuk meg a geometriát, hogy ez ne okozzon kezelhetőségi problémákat. - Következetes és kiszámítható önbeálló nyomaték.
Nem a futóműtengely az egyetlen fontos paraméter a megfelelő önbeállítási nyomaték biztosításához, különösen nagy zárásnál. A különböző paraméterek kombinációja a következetes nyomvonal és önbeállítási nyomaték fenntartása. A mi beállításunkkal a kormánykerék mindig a mozgás irányába fordul, és nem akad el teljes zárásnál.
- Kormányzási bütykök vezérlése.
A készlet a következőket tartalmazza:
- Állítható felső tekercsrugó tartó, Formula Drift megfelelőség.
- Ajtócsuklók a hardverekkel.
- Alsó vezérlőkarok.
- Összeszerelt összekötő rudak.
- Fogasléc áthelyező készlet.
- Fogasléc telepítési útmutató.
- Szerelési útmutató.
Egyéb alkatrészek, csomagolás és szabad tér.
- Ez a készlet feltételezi, hogy a tekercsrugóknak elegendő szabad helyük van.
- A motor típusától és az olajteknő beállításától függően további módosításokra lehet szükség a segédkereten és/vagy az olajteknőn.
- A felni szélességétől és az ET-től függően szélesebb sárvédőkre vagy sárvédőszélesítésekre lehet szükség.
- 635 mm-ig terjedő gumiabroncs-átmérővel (215/45R17, 225/45R17, 235/40R17, 225/40R18 stb.) és csökkentett hasmagassággal a belső kerékjáratokat kissé módosítani kell.
- Az ajánlott tengelytáv 135-140mm (7" ET45; 8" ET35; 9" ET25).Ha az ET kisebb, akkor a kerekek jobban kívül maradnak, ha az ET nagyobb, akkor távtartókat kell használni.