Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Red Line Smar Red Line CV-2 RD-80401

9.790 Ft
Menny.:db
Saját raktáron : (Szállítás 1-2 munkanap) Elfogyott
Külső raktáron : (Szállítás 5-7 munkanap) Elfogyott
Várható szállítás: 2025. május 01.
Cikkszám: USA-RD-80401

Leírás

Red Line Smar Red Line CV-2 RD-80401

Túlszárnyalja a legjobb hagyományos vagy szintetikus zsírok és kenőanyagok teljesítményét

  • Ellenáll a szélsőséges hőmérsékletnek és nyomásnak a kerékcsapágyakban, U-csuklókban és nagy szögű CV-csuklókban.
  • Kiváló magas hőmérsékleti stabilitás, szélsőséges nyomás elleni védelem és vízállóság
  • Különböző alkalmazásokban használható -100°F és 500°F közötti üzemi hőmérsékleten.
  • Erős ellenállás az oxidációval és a korrózióval szemben, alacsony párolgás és olajleválás, minimális hatással a gumitömítésekre
  • Szerves moly-t tartalmaz a futóművek kenéséhez és a magas hőmérsékletű/nagy sebességű ipari berendezésekhez
  • Szintetikus folyékonysága lehetővé teszi a csapágyak élettartamának akár 200%-os növelését is
  • Magas hőmérsékletű használat után sötétedik - nem károsítja a teljesítményt.

Ezeket a folyadékokat különböző kiszerelésben kínáljuk a különböző munkakörnyezetekben való kényelmes használat érdekében.

  • A legjobb motorépítők, mérnökök és technikusok közül sokan használják a Formula 1, GP2, Formula 3, NASCAR, NHRA és WRC területén.

JELLEMZŐ TULAJDONSÁGOK

4-Ball kopás (ASTM D-4172B) - 0,46

4-Ball Weld (ASTM D-2783) - 400 Kg

Terhelés/kopás index (ASTM D-2783) - 71,1

Csepppont - >800°F

Kenőanyag 4-Golyós kopás Terhelés/kopás indexe

(ASTM D-4172B) (ASTM D-2783)

Red Line CV-2 0,46 71,1

Syn Grease - M 0,50 41,9

Syn Moly Grease - A 0,78 38,4

GM kerékcsapágyzsír 0,71 36,6

Kenőanyag 4-Ball Weld csepppontja

(ASTM D-2783)

Red Line CV-2 400 Kg >800°F

Syn Grease - M 2 200 Kg 485°F

Syn Moly Grease - A 315 kg 515°F

GM kerékcsapágyzsír 250 Kg 525°F

CV-2 ZSÍR

NLGI Grade #2

NLGI Service GC-LB

Sűrítőanyag Nem szappanos

Folyadék típusa Hőstabil szintetikus

Hasznos hőmérséklet-tartomány -100°F és 500°F között

Szín Piros

Csökkenési pont, >800°F

Terhelési kopási index 71,2

4 golyó kopási sebhely átmérője (piros), 40 kg 0,46 mm

Vízzel való kimosódás 105°F esetén 1%

Párolgási veszteség, 22 óra 350°F-on 4%

Olajszétválás, 30 óra @ 350°F 5%

Oxidációs stabilitás, 500 óra @ 210°F, ∆psi 1,75 (12 kPa)

Rozsdavizsgálat, ASTM D1743 Átmenő

A Red Line CV-2 Grease-t úgy tervezték, hogy ellenálljon a nagy teljesítményű kerékcsapágyakban és CV-csuklókban előforduló szélsőséges hőmérsékleteknek és nyomásnak.

Kiváló magas hőmérsékleti stabilitása, szélsőséges nyomás elleni védelme és vízállósága lehetővé teszi, hogy a legjobb hagyományos vagy szintetikus zsírokat is felülmúlja.

A Red Line CV-2 Grease zsír az alkalmazások széles körében használható -100°F és 500°F közötti hőmérsékleten, és jó oxidációs és korrózióállóságot, alacsony párolgást és olajleválást biztosít, valamint minimális hatással van a gumitömítésekre.

A kivételes szélsőséges nyomáson nyújtott teljesítmény és a szintetikus olaj folyékonysága lehetővé teszi a csapágyak élettartamának 200% és 800% közötti növelését.

A Red Line CV-2 zsír vörös moly vegyületet tartalmaz, amely a fekete moly-diszulfid kenőanyagoknál jobb kenőanyag.

A Red Line CV-2 Grease ipari alkalmazásokban is használható, például magas hőmérsékletű generátorcsapágyakban, nagy sebességű golyóscsapágyakban, szállítószalag-csapágyakban, csigahajtóművekben, szervómechanizmusokban és olyan alkalmazásokban, ahol a rezgések súrlódó kopást és korróziót okozhatnak.

A Red Line CV-2 Grease hosszú ideig megőrzi konzisztenciáját és szélsőséges nyomásteljesítményét magas hőmérsékleten és nagy nyírási viszonyok között is, ami meghosszabbítja a megkent alkatrészek teljesítménytartományát.

A Red Line CV-2 magas hőmérsékletű használat után kissé elsötétedik; ez a sötétedés nem befolyásolja hátrányosan a zsír teljesítményét.

Bár a Red Line CV-2 kis mennyiségben kompatibilis számos kőolaj alapú zsírral, mindig jó kenési gyakorlat a régi zsír alapos kitisztítása a koptató részecskék eltávolítása és a zsír inkompatibilitás lehetőségének minimalizálása érdekében.