Leírás
A JRspec GT3082R Hybrid Ceramic BB egy kiváló minőségű NSK golyóscsapágyakra (kettős golyóscsapágyak, japán gyártmány) épülő, a szériához képest akár 3 mm-rel megnövelt, kovácsolt CNC kompressziós kerék (billet kerék) alapján készült turbófeltöltő, amely lehetővé teszi, hogy a normál változathoz hasonló orsócsapágy mellett sokkal nagyobb teljesítményt nyerjen ki a motorból. Az EU-ban tökéletesen illeszkedő alkatrészekből, a legmagasabb minőségű anyagokból, precíz gépekkel összeszerelve. A 250 000 fordulat/perc fordulatszámot elérő, akár 5 fokozatú kiegyensúlyozó rotorok garantálják a problémamentes használatot még szélsőséges körülmények között, nagyon magas feltöltéseknél és hőmérsékleten is. A JRspec turbófeltöltők beváltak a motorsportban, többek között a Tsunami által használt dragban (2x R30 motor, 2x JRspec GT42R JB turbómotor, kb. 2300km teljesítményt adva), a driftben Paweł Trela (2JZ motor, JRspec GTX3582R + BB turbó, kb. 900km teljesítmény), Kornel Pruss (LS7 motor, JRspec GT45R JB turbó , több mint 1000km teljesítmény) és sok erős utcai autó által. Az alkalmazott hibrid kerámia golyóscsapágyak egyértelműen javítják a turbina orsóját, aminek köszönhetően a motor sokkal gyorsabban reagál a gázpedálra, és sokkal alacsonyabb fordulatszámon nagy nyomatékot ér el, mint a csúszócsapágyakon alapuló turbinák, vagy akár egy klasszikus golyóscsapágy esetében - rendkívül hasznos a driftben és az utcán, ahol a motor rugalmassága nagyon fontos. Teljesítmény: akár 620 LE Alkalmazás: A motor teljesítménye: 620 LE-ig: 1.8-3.0l Csapágyak: kettős golyóscsapágy (NSK made in Japan) Szűkítő: válassza ki az olajnyomásnak megfelelő átmérőt (0,9mm ajánlott 5B-nél) Szívó járókerék: beömlő 61,4mm, kiömlő 82mm Kipufogó rotor: 60mm Belső wastegate, a turbó tartalmaz egy működtetőt.
Vezetékcső karima és AR - T3 1.06, turbó - żeliwo - 4 csavarral