Leírás
A JRspec GTX3082R+ Hybrid Ceramic BB (GTX3087) egy kiváló minőségű NSK golyóscsapágyakra (kettős golyóscsapágyak, japán gyártmány) épülő, a szériához képest akár 3 mm-rel megnövelt, kovácsolt CNC kompressziós kerék (billet wheel), amely lehetővé teszi, hogy a normál változathoz hasonló orsócsapágyazás mellett sokkal nagyobb teljesítményt nyerjen ki a motorból. Az EU-ban tökéletesen illeszkedő alkatrészekből, a legmagasabb minőségű anyagokból, precíz gépekkel készült alkatrészekből összeszerelve. A 250 000 fordulat/perc elérő, akár 5 fokozatú kiegyensúlyozó rotorok garantálják a problémamentes használatot még szélsőséges körülmények között, nagyon magas feltöltéseknél és hőmérsékleten is. A JRspec turbófeltöltők beváltak a motorsportban, többek között a Tsunami által használt dragban (2x R30 motor, 2x JRspec GT42R JB turbómotor, kb. 2300km teljesítményt adva), a driftben Paweł Trela (2JZ motor, JRspec GTX3582R + BB turbó, kb. 900km teljesítmény), Kornel Pruss (LS7 motor, JRspec GT45R JB turbó , több mint 1000km teljesítmény) és sok erős utcai autó által. Az alkalmazott Hybrid Ceramic golyóscsapágyak egyértelműen javítják a turbó orsóját, aminek köszönhetően a motor sokkal gyorsabban reagál a gázpedálra, és sokkal alacsonyabb fordulatszámon nagy nyomatékot ér el, mint a csúszócsapágyakon alapuló turbók, vagy akár egy klasszikus golyóscsapágy esetében - rendkívül hasznos a driftben és az utcán, ahol a motor rugalmassága nagyon fontos. Teljesítmény: akár 650 LE Alkalmazás: A motorok teljesítménye: 650 LE-ig: 1.8-3.0l Csapágyak: kettős golyóscsapágy (NSK made in Japan) Szűkítő: válassza ki az olajnyomásnak megfelelő átmérőt (0.9mm ajánlott 5B-nél) Szívó járókerék: beömlő 52mm, kiömlő 77mm Kipufogó rotor: 60mm Belső wastegate, a turbó tartalmaz egy működtetőt.
A gyűjtőcső karimája és AR - V-szalag .83, turbó - żeliwo - V-szalag