Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Turbófeltöltő JRspec GTX3582R+ Hibrid kerámia BB (GTX3587R) T3 1.06 żeliwo

504.460 Ft
Menny.:db
Saját raktáron : (Szállítás 1-2 munkanap) Elfogyott
Külső raktáron : (Szállítás 5-7 munkanap) 4 db külső raktáron
Várható szállítás: 2025. május 01.
Cikkszám: JR-D35-X32-G35-B06HB

Leírás

A JRspec GTX3582R+ Hybrid Ceramic BB (GTX3587R) egy kiváló minőségű NSK golyóscsapágyakra (dual ball bearings, made in Japan) épülő, a szériához képest akár 3 mm-rel megnövelt, kovácsolt CNC kompressziós kerékkel (billet wheel) ellátott turbófeltöltő, amely lehetővé teszi, hogy a normál változathoz hasonló orsócsapágyazás mellett sokkal nagyobb teljesítményt nyerjen ki a motorból. Az EU-ban tökéletesen illeszkedő alkatrészekből, a legmagasabb minőségű anyagokból, precíz gépekkel készült alkatrészekből összeszerelve. A 250 000 fordulat/perc elérő, akár 5 fokozatú kiegyensúlyozó rotorok garantálják a problémamentes használatot még szélsőséges körülmények között, nagyon magas feltöltéseknél és hőmérsékleten is. A JRspec turbófeltöltők beváltak a motorsportban, többek között a Tsunami által használt dragban (2x R30 motor, 2x JRspec GT42R JB turbómotor, kb. 2300km teljesítményt adva), a driftben Paweł Trela (2JZ motor, JRspec GTX3582R + BB turbó, kb. 900km teljesítmény), Kornel Pruss (LS7 motor, JRspec GT45R JB turbó , több mint 1000km teljesítmény) és sok erős utcai autó által. Az alkalmazott Hybrid Ceramic golyóscsapágyak egyértelműen javítják a turbó orsóját, aminek köszönhetően a motor sokkal gyorsabban reagál a gázpedálra, és sokkal alacsonyabb fordulatszámon nagy nyomatékot ér el, mint a csúszócsapágyakon alapuló turbók, vagy akár egy klasszikus golyóscsapágy esetében - rendkívül hasznos a driftben és az utcán, ahol a motor rugalmassága nagyon fontos. Teljesítmény: 870 LE-ig Alkalmazás: 2.0-4.5l Csapágyazás: kettős golyóscsapágy (NSK made in Japan) Szűkítő: válassza ki az olajnyomásnak megfelelő átmérőt (0.9mm ajánlott 5B-nél) Szívó járókerék: inducer 63mm, exducer 87mm Kipufogó rotor: 68mm Kipufogóhéj: AR .64, karima T25 Belső wastegate, a turbó tartalmaz egy működtetőt.

Csatorna karima és AR - T3 1.06, turbó - żeliwo - 4 csavarral