Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

ZRP kovácsolt dugattyúk BMW 2.8L M50 / M52 / M54 84.00mm 8.7:1

537.350 Ft
Menny.:db
Gyártó: ZRP
Saját raktáron : (Szállítás 1-2 munkanap) Elfogyott
Külső raktáron : (Szállítás 5-7 munkanap) 1 db külső raktáron
Várható szállítás: 2025. május 02.
Cikkszám: ZRP-41102-840

Leírás

A BMW 2.8L M50 / M52B / M54 dugattyúkat enyhe és erős tuningra fejlesztették ki, elsősorban olyan közúti vagy klubversenyautókhoz, amelyek motorjukat nagy futásteljesítményre és/vagy utcai használatra szeretnék fejleszteni. A ZRP mérnökei tervezték és Németországban gyártják 4032 (T6) magas szilíciumtartalmú, alacsony tágulású ötvözetből. Ez lehetővé teszi a motorépítő számára, hogy a dugattyú és a furat közelebbi hézagát futtassa, így jobb tömítést eredményez. Ez minimálisra csökkenti a hidegindításkor fellépő csattanó zajt, ami a kovácsolt dugattyúval működő motoroknál gyakori, és csendes működést, valamint alacsony olajfogyasztást biztosít. teljes kerek szoknyakialakítást választottunk alsó erősítő sávval, túlméretezett és mélyebb szeleptasakokkal, hogy lehetővé tegye a nagy emelésű vezérműtengelyprofilok használatát. Offset csapokkal rendelkeznek a csendes működés érdekében, a csuklócsapok pedig 9310-es ötvözetből készültek. További jellemzőik közé tartoznak az első gyűrűk védelmét szolgáló szökésgátló hornyok, a jobb gyűrűtömítéshez és a rezgésmentesítéshez szükséges gáznyomás-akkumulátor horony. Prémium japán minőségű 1,00mm x 1,20mm x 2,80mm gyűrűcsomagot tartalmaz.

A termék jellemzői és kialakítása

  • Anti-detonációs hornyok a hosszú élettartam és teljesítmény érdekében
  • Gáznyomás-akkumulátor horony a 2. gyűrűs sávban a hosszabb kopási élettartam érdekében.
  • Vízszintes rések a csapfuratban, amelyeket úgy terveztek, hogy az olaj bejuthasson a csuklócsap és a csapfurat területe közé.
  • Precíziós CNC megmunkálású gyűrűs hornyok
  • 4032-T6 magas szilíciumtartalmú / alacsony tágulású ötvözetből készült
  • Hántolt csapfuratok
  • Kapocsvágások a szívóoldal szélén
  • Teljes kerek szoknyakialakítás alsó erősítő sávval a nagy teljesítményű/erősített alkalmazásokhoz
  • A szelephüvelyek a nagyobb méretű szelepek és a nagy emelésű vezérműtengelyek számára kialakított szelephüvelyek.
  • A dugattyúkat úgy tervezték, hogy optimalizálják az összenyomódást a motor hosszabb élettartama és a megnövelt lóerő potenciál érdekében.

Kérésre választható bevonatok

  • Hőgátló bevonat "Blast Off Bronze" (robbanásmentes bronz)
  • Moly oldalsó burkolat és korona alatti bevonat "Stealth Black" (lopakodó fekete)

Paraméterek

Termék gyártója ZRP